op 27-08-2023 04:35 PM
Beste,
Ik kom pas thuis van een korte vakantie. Op mijn appartement sloot ik mijn toestellen (2 smartphones en een laptop) aan op het Wifi netwerk van de eigenaar. Op 2 van de 3 toestellen kan ik zonder problemen terug naar mijn eigen Wifi netwerk. Bij mijn smartphone lukt dat ook, maar ik krijg de boodschap "internet misschien niet beschikbaar". Ik kan met mijn smartphone niet op internet, terwijl dat met alle andere apparaten wel lukt (2de smartphone, laptop, 2 tablets, desktop). Ik heb al diverse ingrepen gepleegd: heropstart smartphone, zachte reset, netwerkinstellingen resetten, herstarten in veilige modus, Telenet modem uitzetten en terug opstarten. Alles werkt (terug) prima, behalve het internet op mijn smartphone. Ik heb dus alles geprobeerd behalve mijn toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dat laatste schrikt mij wat af omdat ik dan misschien meer kwijt ben dan mij lief is. Anderzijds ben ik wel ten einde raad. Weet een van jullie hoe ik dit kan oplossen?
Met vriendelijke groeten,
op 29-08-2023 10:09 AM
Hi @Denouwe, goedemorgen.
Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En heb je ook de modem al eens gereset? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor Wi-Fi. Hoe is het resultaat hier?
Groeten,
Martijn