Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij verwijderd foto's ook van google en Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2020 06:15 PM)
9348 Weergaven
ButsLizzy
Explorer
Opties

Mijn Samsung S10e verwijderd zelf plotseling alle foto's van álle accounts. 

Mijn Galerij word gesynchroniseerd met mijn Google account én met mijn Samsung account. 

Sinds enkele weken werken ze helaas volledig samen met de Galerij. 

Als ik in de Galerij foto's verwijder dan zijn ze ook weg uit Google Foto's én uit mijn Samsung account. 

Dus niet terug te vinden als ik Google foto's open, of op de pc op Onedrive of via Chrome Google foto's open. 

In de Galerij kan ik nergens instellingen vinden die er voor zorgen dat ik de foto's alleen verwijder uit de Galerij, maar niet uit de gesynchroniseerde accounts. 

Er word tijdens het verwijderen ook niet gevraagd of ik de foto's óók wil verwijderen van de gesynchroniseerde accounts. 

Via Google kan ik ook geen nuttige informatie vinden. 

Wie kan me helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ButsLizzy
Explorer
Opties

In zekere zin was dit idd het probleem. 

Mijn account had de box vol, het is ook al een heel oud account. 

Dus ik heb een nieuw emailadres aangemaakt voor de nieuwe foto's. 

Probleem opgelost gelukkig. 

Bedankt voor het meedenken! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @ButsLizzy,

Google Foto's toont in principe de foto's die op je apparaat zijn opgeslagen. Als je ze ook wilt back-uppen naar je Google cloud, dan moet je dit per album aanzetten. Mogelijk staat dit uit voor het album waaruit je de foto's hebt verwijderd. Dat controleer je onder Foto's >> Instellingen >> Back-up en synchronisatie >> Apparaatmappen met back-ups.

Uit je Samsung account worden ze alleen bewaard wanneer je de foto's niet handmatig verwijdert, naar kiest voor Galerij >> Instellingen >> Synchroniseren met [OneDrive/Samsung account, afhankelijk van welke optie je hebt gekozen] >> Ruimte op telefoon vrijmaken. Mocht je kiezen voor deze optie voordat de back-up naar je Google account is voltooid, dan wordt de back-up ook niet langer uitgevoerd! Controleer dus voordat je deze optie uitvoert ook de foto's app om te kijken of er nog iets aan het uploaden is.

Laat je weten of het zo lukt?

kevin-sig
Oplossing
ButsLizzy
Explorer
Opties

In zekere zin was dit idd het probleem. 

Mijn account had de box vol, het is ook al een heel oud account. 

Dus ik heb een nieuw emailadres aangemaakt voor de nieuwe foto's. 

Probleem opgelost gelukkig. 

Bedankt voor het meedenken! 

0 Likes
sean2307
Student
Opties
Ik wil al mijn foto's op mijn galerij hebben en op mijn onedrive. Dat staan ze nu. Maar als ik onedrive uitzet. Gaan alle fotos weg uit galerij. Ik wil gewoon dat mijn fotos voor de zekerheid ergens anders gekopieerd zijn. Maar ik wil ze niet verwijderen uit mijn telefoon. Echt heel vermoeiend zoiets simpels maar toch dus niet blijkbaar.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @sean2307,

Zodra je de synchronisatie uitschakelt, zullen de foto's die in OneDrive staan niet langer worden getoond. 

Ik raad je aan om de synchronisatie aan te laten staan. Had je verder nog een vraag of begrijp ik je niet helemaal? 😉

rsz-846676