Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fabrieks instellingen resetten - samsung account

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2020 04:44 PM)
2776 Weergaven
Rila
First Poster
Opties

Ik heb een oude Samsung Galaxy S7 Edge liggen die ik graag wil resetten naar fabrieksinstellingen zodat mijn zoon hem via wifi kan gebruiken om soms een filmpje op te kijken als hij op het potje zit.

Probleem is alleen dat ik de telefoon niet terug gezet krijg naar fabrieksinstellingen. Als ik hier namelijk voor kies, dan vraagt hij of ik wil inloggen met mijn samsung account. Gebruikersnaam en wachtwoord kloppen (nieuwe telefoon is er ook mee ingelogd en op de website kan ik er ook mee inloggen) maar krijg dan de melding dat verwerken is mislukt

Wachtwoord wijzigen geprobeerd maar werkt niet

Telefoon opnieuw opstarten geprobeerd maar werkt niet

samsung account van telefoon verwijderen lukt niet, je moet eerst inloggen voordat je deze kunt verwijderen.

Help?

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Raar, kun je niet alle accounts en apps verwijderen en dan zo gebruiken met alleen apps die je kind mag gebruiken? Zodat je hem dan niet hoeft te resetten?

Staat het toestel hier tussen: https://findmymobile.samsung.com/ dan kan je hem vanaf daar ook resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rila
First Poster
Opties

Misschien dat ik alles zelf wel handmatig kan verwijderen, maar dan ben ik nog wel even bezig, vandaar dat ik het probeer via fabrieksinstellingen.

Findmyphone heeft als voorwaarde dat je ingelogd moet zijn op je samsungaccount met dat toetstel en dat lukt juist niet. Toch even gekeken en hij staat daar inderdaad niet tussen.

0 Likes
Rila
First Poster
Opties

Ik probeer nu handmatig alles te verwijderen maar krijg elke minuut een pop-up dat ik me moet inloggen bij mijn samsung account.... dat wordt heul vervelend voor zoonlief.... als hij een schermpje ziet, dan klikt hij erop.... dus dan kan ik elke minuut scherm wisselen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als ik het goed begrijp kom je dus nog wel in het toestel? Kun je niet met een ander Samsung account proberen in te loggen?

Het kan ook zijn dat het toestel nog geregistreerd staat onder je eigen Samsung account, dan zou je die eerst moeten wissen.

rsz-846676
0 Likes
robzor
First Poster
Opties

Ik heb precies het zelfde probleem. Sterker nog kan het 30 min niet meer proberen omdat ik te vaak een verkeerde verificatie code heb ingevoerd. De code die ik invoer is 100% goed. Zie online dat veel mensen hier last van gehad hebben of nog steeds hebben. Misschien moet samsung een keer hier aan gaan werken.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @robzor,

Is het inmiddels gelukt? Anders kun je hierover contact opnemen met Samsung Content & Services: https://bit.ly/2dlyRYU

rsz-846676
0 Likes