Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android Auto + Galaxy A55

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2025 01:04 PM)
188 Weergaven
NL-dEeF
First Poster
Opties

Hoi,

ik krijg mijn samsung A55 niet stabiel aan de praat in mijn auto met android auto. 

Wat gebeurt er:

• Android auto wordt zichtbaar op mijn mobiel, A55
  • Android auto wordt ook zichtbaar in de auto
  • Soms kan ik stabiel zeker 30 min gebruik maken van android auto
  • Soms valt de verbinding gedurende 10 min 3 of meer keer uit en geeft de melding 'telefoon reageert niet

wat al gedaan:

• Software update
  • auto blocker
  • infotainment auto gereset + geüpdate
  • USB instelling gecheckt
  • netwerkinstellingen reset
  • telefoon meerdere keren restart
  • cache android auto gewist
  • update android auto verwijderd en opnieuw geinstalleerd
  • meerdere kabels gecheckt

Nog tips? 

Dank!

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_THTIc0V,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder! We raden dan aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Kan je laten weten of het indienen van het rapport is gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update @NL-dEeF,

Ik help je graag verder. Wanneer je dit weer overkomt kan je beste gelijk via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het mogelijk is)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Kan je laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
NL-dEeF
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem met A55 en het bovenstaande nummer gebeld. Daar konden ze me niet op die manier helpen. Wat kan ik nog meer doen?
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Is er nog geen update?
0 Likes
NL-dEeF
First Poster
Opties
Ik heb vandaag een belafspraak met Samsung gehad. Stond een instelling aan om USB verbindingen te weren als het toestel langer vergrendeld was. Tot nu toe is de verbinding niet meer weg gevallen.. ik hoop dat het opgelost is.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_THTIc0V,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder! We raden dan aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Kan je laten weten of het indienen van het rapport is gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
NL-dEeF
First Poster
Opties
Ik heb gisteren iemand van Samsung aan de lijn gehad die met me mee heeft gekeken. 1 instelling aangepast en de verbinding met Android auto lijkt stabieler. Alleen vandaag even uitgevallen. Hoe verstuur ik een diagnose rapport?
0 Likes
NL-dEeF
First Poster
Opties
Verbinding valt toch weer vaker weg, hoe stuur ik zo'n rapport?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update @NL-dEeF,

Ik help je graag verder. Wanneer je dit weer overkomt kan je beste gelijk via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het mogelijk is)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Kan je laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes