Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy watch snelheidsmeting

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2020 10:04 AM)
2689 Weergaven
Wecoco
Explorer
Opties

Ik kocht onlangs een galaxy active watch. Van de meeste dingen ben ik tevreden. Maar hij meet heel slecht de snelheid. Zie afbeelding in bijlage. Kan ik hier iets aan verhelpen?

Screenshot_20200625-095040_Samsung Health.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Lastig te zeggen, het zou goed moeten werken. Als een reset niet heeft geholpen, is het een goed idee om hem na te laten kijken.

Kom je er zo uit?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Wecoco

Ik kan me voorstellen dat het niet altijd mogelijk is een constante snelheid vast te houden, als je bijvoorbeeld bij verkeerslichten komt of je moet met anderhalve meter om iemand heen. Dan kun je op je route in de snelheidsgrafiek ook schommelingen zien.  Zonder met je mee te lopen zie ik niet wat er niet klopt, dus kun je vertellen wat er niet accuraat is aan de grafiek en de snelheidsmetingen?

kevin-sig
0 Likes
Wecoco
Explorer
Opties

Terwijl ik loop zie ik op mijn horloge de snelheid continu schommelen van 6 km/u naar 9 km/u . Zo'n grote schommelingen stel ik niet vast als mijn smartphone de meting doet. Dan kan je bijna een lat leggen op mijn snelheid. Op de route die ik neem, moet ik bijna nergens stoppen...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Wecoco,

Is het horloge up-to-date? Anders kun je hem eens resetten, wellicht dat het dan beter gaat. Start je de training altijd handmatig?

rsz-846676
0 Likes
Wecoco
Explorer
Opties

Bedankt voor de feedback. Zondag doen we de test.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top. Hoe is het gegaan?

rsz-846676
0 Likes
Wecoco
Explorer
Opties

Screenshot_20200629-120727_Samsung Health.jpg

Naar mijn gevoel zit er nog heel veel beweging op ...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt dit zelf het beste beoordelen, als je zeker weet dat je een hoger/tempo had of een constantere snelheid, en het gaat na de reset niet beter, dan kun je hem eens ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676
0 Likes
Wecoco
Explorer
Opties
Bedankt voor de feedback.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Kom je er zo uit?

rsz-846676