Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy watch snelheidsmeting

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2020 12:59 PM)
2077 Weergaven
Wecoco
Explorer
Opties

Ik kocht onlangs een galaxy active watch. Van de meeste dingen ben ik tevreden. Maar hij meet heel slecht de snelheid. Zie afbeelding in bijlage. Kan ik hier iets aan verhelpen?

Screenshot_20200625-095040_Samsung Health.jpg

0 Likes
17 Antwoorden
Wecoco
Explorer
Opties
ik zal het op wat langere termijn testen; Je hoort me wel als ik nog vragen heb 😉
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Prima! Succes 👍

rsz-846676
0 Likes
Wecoco
Explorer
Opties

screenshot galaxy s7.jpgscreenshot watch.jpg

Dezelfde loopronde, compleet verschillende resultaten. Wie is het meest betrouwbaar? Mijn active watch of mijn galaxy s7 smartphone?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat kun je het beste zelf aangeven. Hoe lang is de route daadwerkelijk die je hebt gelopen?

rsz-846676
0 Likes
Wecoco
Explorer
Opties

Om de afstand te weten gebruik ik de app... het gaat er vooral om dat de snelheidsmeeting heel verschillend is... Met de watch op en neer, met mijn smartphone veel stabieler zoals ik het gevoel heb dat ik loop. Ook start de watch later met registreren als je de kaart goed bekijkt; Daardoor is de gemeten afstand ook korter... Vandaag een registratie gedaan met de adidas app. Geeft quasi dezelfde afstand dan de samsung health app. Er klopt iets niet met de watch... Bovendien kreeg ik vandaag voor de zoveelste keer de melding op mijn watch dat mijn spotify playlist "not supported" is... 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het horloge later begint met registreren, dan kun je proberen om de training handmatig te starten. Als het dan nog niet beter gaat, raad ik je aan om een reset uit te voeren op het horloge. Kijk dan even of het beter gaat met de training bijhouden.

Zo niet, dan kun je hem het beste laten nakijken bij een servicepunt van ons of gebruik maken van de Ophaalservice.

rsz-846676
0 Likes
Wecoco
Explorer
Opties

ik start de training altijd handmatig en een reset heb ik ook al gedaan... Denk je dat er iets aan verbeterd kan worden? Of zijn dit gewoon foutjes eigen aan het toestel?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Lastig te zeggen, het zou goed moeten werken. Als een reset niet heeft geholpen, is het een goed idee om hem na te laten kijken.

Kom je er zo uit?

rsz-846676
0 Likes