Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's synchroniseren niet meer met OneDrive

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2023 11:35 AM)
2472 Weergaven
Kwebbelbelt
Apprentice
Opties

Sinds een poos komen de foto's van mijn Samsung telefoon niet meer automatisch in mijn OneDrive. Als ik probeer te synchroniseren dan moet ik verbinden met Microsoft OneDrive. Ik log vervolgens in met mijn Microsoft account, hij vraagt of ik mijn accounts wil verbinden, en daarna krijg ik de melding dat mijn account unavailable is omdat ik al ben verbonden met een Samsung-account. Het account wat daar genoemd wordt (waarmee ik dus vebonden ben) is mijn eigen account. Ik moet hem dus toevoegen, maar als ik dat wil doen dan zegt 'ie dat 'ie al verbonden is. Wat nu? Ik zit in een soort van loop lijkt wel.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_xnd5Ysv
First Poster
Opties

Hoi!

Zelfde probleem gehad. Geholpen door MIcrosoft Hulp per mail. De oplossing.

Bij samsung gekoppelde ID's opgevraagd gekoppeld aan mijn telefoonnummer.bij inloggen samsung-account kun je hier kiezen voor ID's opvragen. Hier bleek al dat ik 3 gekoppelde Id's bleek te hebben, 1 via gmail, 1 via hotmail en 1 via een username. Deze heb ik stuk voor stuk losgekoppeld van Microsoft en toen opnieuw bij onedrive ingelogd via samsung album en het lukte.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
S24frans
Pioneer
Opties
Wat bij mij als eerste opkomt: het account One Drive wissen op je telefoon en uitloggen op je Samsung account. Daarna het weer opzetten. Misschien dat dat wat kan zijn?
Visje123
Voyager
Opties
Heb je camera upload in OneDrive aan of uitstaan. Bij uit staan worden je foto's niet automatisch in OneDrive gezet ondanks dat synchroniseren aan staat. Zo werkt het bij mij tenminste. Ik heb camera upload uit staan. Ik wil eerst via Galerij mijn foto's nakijken en dan vervolgens in OneDrive plaatsen.
S24frans
Pioneer
Opties
Wat @Visje123 zegt over de upload vraag in One Drive, zie ik nu ook net. Werkt dus bij mij ook zo.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Kwebbelbelt, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de tips van @S24frans & @Visje123? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Kwebbelbelt
Apprentice
Opties

Helaas, ik blijf zo hetzelfde probleem houden

0 Likes
Kwebbelbelt
Apprentice
Opties

Bij 'backup van Camera' staat er: Backups gaan naar de map Camera-album. Dat zou deze moeten zijn toch?
.....OneDrive\Afbeeldingen\Samsung Gallery\DCIM\Camera

Foto's van eind 2022 en 2023 kan ik daar niet in terugvinden.

0 Likes
Kwebbelbelt
Apprentice
Opties

Helaas, ik blijf hetzelfde probleem ondervinden na alles opnieuw geinstalleerd te hebben. 

0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Goedemiddag,
Ik weet niet welke telefoon je hebt en ga bij mijn reactie uit van mijn eigen telefoon: Galaxy S20.
Wil je nog eens in je OneDrive app onder "foto's " nog eens checken of "Camera upload " daar wordt vermeld. En zo ja of dit aan of uit staat. Zo niet, probeer dan het volgende (hieronder volgen 2 mogelijkheden).
1. Telefoon:
Ga naar instellingen. Klik op je account. Klik op Gekoppelde accounts. Daar zie je of je wel of geen koppeling hebt ingesteld tussen beide accounts (microsoft -samsung). Zo niet Ga dan terug en tik op Galerij. Daar kun je kiezen voor Verbinden met Microsoft OneDrive. Klik op doorgaan, voer het wachtwoord van het vermelde Microsoft account in en klik op aanmelden.
2. Open de OneDrive app, ga naar 'Ik', Klik op Instellingen, Klik op "Ontketen uw ...". Daarin kan je starten met synchroniseren van je Ms + Ss accounts. Als je op doorgaan klikt, moet je je wachtwoord van je Ms account invoeren en vervolgens je aanmelden.

Ik hoop voor je dat dit nog soelaas in je zoektocht biedt.
Veel succes ermee.
0 Likes
Kwebbelbelt
Apprentice
Opties
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Alles geprobeerd wat je zei, maar de melding blijft steeds dezelfde:
Dit Microsoft account is al verbonden met een Samsung account.U kunt slechts één Microsoft-account met één Samsung-account verbinden. Als u het huidige Samsung-account wilt verwijderen, gaat u naar de Microsoft-accountinstellingen.

Als ik dan naar mijn Microsoft-accountinstellingen ga dan weet ik niet waar ik eventueel een Samsung account kan verwijderen.
0 Likes