Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's in juiste volgorde zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2021 07:45 AM)
29035 Weergaven
Minneke42
Explorer
Opties
Goeiemorgen, weet iemand hoe ik mijn foto's (album) in de juiste volgorde krijg aub?Ik zet ze nu over van mijn smartphone naar de tablet via dichtbij delen.Ze staan helaas door elkaar....🤔
Mvg
M
0 Likes
54 Antwoorden
prosje27
Journeyman
Opties

Synchroniseren had ik al uitgezet. Toch denk ik dat er ergens inderdaad iets verkeerd staat. Maar ik hoop dat er iemand is die dit zou kunnen oplossen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @prosje27, goedemorgen.

Maak je misschien ook gebruik van Google Foto's voor een back-up van je foto's? Wij kunnen anders ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
prosje27
Journeyman
Opties

@MartijnK  schreef:

Hoi @prosje27, goedemorgen.

Maak je misschien ook gebruik van Google Foto's voor een back-up van je foto's? Wij kunnen anders ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

1. Back-up van Google foto’s heb ik ook al enige tijd uitstaan. En hulp op afstand heb ik ook al gehad. De diagnose van het toestel was goed. Maar volgens mij zal het ergens aan e.o.a. Instelling liggen.
  2. ik heb al van alles geprobeerd ook het synchroniseren met One drive staat uit.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat we zo'n beetje alles wel geprobeerd hebben kan je misschien ook langsgaan bij één van onze service punten, hier kunnen mijn collega's ter plekke met je mee kijken 😉 Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2SodjO5

Groeten,

Martijn

0 Likes
prosje27
Journeyman
Opties

Ben wat laat met reageren omdat ik de tijd genomen heb om alles te proberen waar het aan zou kunnen liggen. Het is zo dat na het overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe Samsung, af en toe (paar keer in de maand)alle foto’s die er tijdens het overzetten op stonden gedupliceerd worden. D.w.z in willekeurige volgorde komen ze er boven op. Ik heb synchroniseren uit staan. Maar nu zie ik bij details van de foto’s die gedupliceerd worden het volgende staan…./interne opslag/Android/media/com.whatsapp/Whatsapp/Media/Whatsapp images

Dus zoals ik het nu zie zijn het allemaal Whatsapp foto’s die er elke keer bijkomen. 
Hopelijk komt er een oplossing.🤞

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
prosje27
Journeyman
Opties

oké dank je. Doe ik.

LeonardoBerkhout
First Poster
Opties

Ik heb sinds enkele dagen de nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra.
Eerst heb ik de "oude" Note 20 Ultra gebackupped naar mij Google Drive, waar erg veel (gekochte) ruimte op is. Daarna met SmartSwitch alles overgezet.
Ook van Whatsapp had ik alles gebackupped, maar zoals altijd raak je voor twee weken aan berichten kwijt terwijl dat wel op de Note 20 stond. Een fout van SmartSwitch neem ik aan, erg jammer en onnodig.
Maart wat een grote puinhoop is mijn foto gallery geworden, geen enkele recente foto is meer terug te vinden in de chaos, alles staat op willekeurige volgorde. Ik zie YouTube filmpjes waar onder de drie puntjes van Gallery de optie "Sorteren", maar ik dit sorteert helemaal niets, alles blijft door elkaar staan.
Het lukt ook niet om de Gallery te updaten naar een nieuwere versie en deze staat ook niet in Goolge Play.
Is er dit allemaal niet door Samsung getest? Wanneer komt de bug fix voor dit probleem?
Ik kan nu nog de Samsung Gallaxy S22 Ultra terug sturen naar KPN, want mijn Note 20 Ultra doet het veel beter! Daar staat alles nog op! Die 22 Ultra is zo voor mij echt geen optie!

0 Likes
LeonardoBerkhout
First Poster
Opties

Ik vond in de GooglePlay store de Image & Video Date Fixer die  de files dates terug zet aan de hand van de EXIF-gegevens in de foto's zelf.
De interface taal is Nederlands en er wordt duidelijk uitgelegd hoe de app werkt.
De app lijkt speciaal gemaakt te zijn voor backup en restore (Google drive etc) om de aangepaste bestandsdatums weer terug te zetten naar het moment dat de foto's gemaakt zijn. Of dit ook voor video's gaat werken, dat weet ik nog niet.
Op zich zit in de bestandsnamen ook de omgekeerde datum en tijd verwerkt, maar ook daar bakt Samsung helemaal niets van met sorteren.

0 Likes
LeonardoBerkhout
First Poster
Opties

Op de nieuwe Samsung S22 Ultra staat niet alleen de gallery geheel door elkaar, het meeste ontbreekt zelfs gewoon! Na de overzetten van gegevens met "Smart" Link zijn, ondanks zorgvuldige backup, weer voor de laatste week aan Whatsapp berichten verdwenen, dat is iedere twee jaar zo na een Smasung telefoon update. Maar Van alle foto's en video's is vrijwel helemaal niets meer terug te vinden, alles is verdwenen op een handje vol oude rommel na dan.

En dan blijkt dat de S22 op geen enkele manier met Windows te koppelen is. Via de USB kabel is geen data verbinding meer nodig, verder dan opladen komt het niet, Windows herkent de Samsung niet en andersom.
De PC komt nooit met een Pin code of een QR code en de website www-dot-aka-dot-ms/connectPC heeft ook geen mogelijkheid om te verbinden. De link die de app opgeeft, geeft zelfs een niet bestaande webpagina op die website op! Met geen van mijn twee geldige Microsoft accounts kan ik daar inloggen. Samsung geeft aan dat er een QR code of Pincode moet komen, Microsoft geeft aan dat dit niet werkt zonder daar een oplossing voor aan te dragen. Samsung blijft in cirkeltjes rondraaien dat er toch echt een QR code of pin nodig is.

Verder komt er in tegenstelling met mijn Note 20 ook geen drive letter als je de telefoon via USB op je PC aansluit Dus de 512GB opslag in de S22 is niet te benaderen. Er kan ook geen SD-kaart meer in, dus je krijgt er niets meer op of af. Het lukte kennelijk ook de Samsung SmartLink niet om alles van de oude telefoon naar de nieuwe over te zetten, vrijwel alles was verdwenen.

Dus na twee dagen weer snel mijn SIM-kaart in mijn Note 20 Ultra gestopt. Ik kan namelijk gelukkig de S22 weer retour sturen aan KPN. de Note 20 is nog steeds goed, er zit geen krasje op en de accu is ook nog goed. Upgraden kan niet meer, met de S22 krijg ik een flinke downgrade, de Note 20 Ultra is veel beter dan de S22 Ultra! Ik zal er nog lange tijd zeer zuining op zijn, want het is de laatste Samsung die ik heb. Als de accu slecht wordt zal ik die laten vervangen, onderwijl kan ik nog steeds lekker met de USB kabel naar mijn pc backuppen waar schijfruimte genoeg voor is (18TB).
Dit was het laatste Samsung toestel dat ik heb gekocht. Hierna ga ik voor de Google Pixel, met Samsung ben ik nu klaar.

0 Likes