Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Windows 11 apps uitsluiten

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2023 01:28 PM)
182 Weergaven
Natriss
Explorer
Opties
Ik heb al een lange tijd de Samsung Notes op mijn gsm en pc. Nu doet de app een update om enkel een blokade op de app te zetten "Deze app werkt enkel met Galaxy Book". Het heeft altijd gewerkt?!
Mijn desktop zal nooit mijn Galaxy Book kunnen vervangen, heel spijtig dat ze dat willen forceren ondanks beide over de laatste Windows versie beschikken, TPM 2.0 hebben, secure boot, etc...
0 Likes
5 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Natriss,

Bij elke updates zullen er voorwaarden bij komen kijken die het apparaat moet hebben om de app goed te laten functioneren. Er zijn mogelijkheden om dit terug te draaien, maar dit is absoluut niet aan te raden!

Had je een melding hiervan gekregen? Zo ja, kan je die met mij delen zodat ik met jou mee kan kijken?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Natriss
Explorer
Opties
Hallo @daphne

Een melding dat het in de toekomst zal kapot gaan of een melding bij het opstarten?
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Ik bedoelde of je een melding kreeg na het opnieuw opstarten van de app. Had je daar een screenshot van? 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Natriss
Explorer
Opties

Oh oké, ja hoor. Ik heb er een schermaflbeelding van.
Schermafbeelding 2023-08-17 135713.png

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Ah, dus je gebruikt een monitor? Bij updates zal er altijd gekeken worden waar apps het meeste worden gebruikt en waar het meeste vraag naar is. Op basis daarvan zullen er aanpassingen worden gedaan. Vandaar at je dus die melding hebt gekregen. Als je de notes ergens hebt opgeslagen, kan je deze terughalen en bijvoorbeeld op jouw toestel of Galaxy Book plaatsen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes