Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Facebook wil niet meer draaien

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2024 07:27 AM)
4897 Weergaven
SidR
Navigator
Opties

Facebook wil niet meer draaien, alleen staand op mijn Tablet, zeer irritant. weet iemand hier iets op, heb Cache al verwijdert. Facebook paar keer opnieuw geistaleerd. Tablet paar keer opnieuw opgestart. niets helpt.

0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Staat de automatische draaistand ook aan? Notificatiepaneel naar benede swipen en daar het icoontje aanzetten. FB ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd of alleen de cache?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
SidR
Navigator
Opties
Ja zeker,
0 Likes
SidR
Navigator
Opties
Opnieuw geinstaleerd meerdere keren, Cache verwijdert meerdere keren.
0 Likes
SidR
Navigator
Opties
licht volgens mij aan Facebook zelf, ik opende net een van mijn groepen, en ging Facebook wel; even Horizontaal, maar zodra ik op meldingen drukte draaide hij weer verticaal. vreemd
0 Likes
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @SidR,

Dit is helaas een beperking van de Facebook App (en enkele andere apps). Hier is al eerder een topic voor aangemaakt: https://bit.ly/49OHSko. Wellicht dat de App kan helpen welke wordt aangegeven in het vorige topic. 

Succes!

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676
SidR
Navigator
Opties
Heb nu een app geïnstalleerd die heet Force Rotation ,en zo wil het wel weer gelukkig.
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Fijn dat het weer naar behoren werkt! 

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676
Monique1971
Student
Opties
Zet de tablet in de Dex modus. Dit doe je door de Fn toets en de DeX toets tegelijk in te drukken. Het is even een ander schermpje en ff wennen, maar in feite gewoon hetzelfde. Als je dan een app opent tik je op het schuine pijltje rechts boven in de app en je hebt volledig landscape beeld.
SidR
Navigator
Opties
Oke,maar wat is Dex modus? Wat verandert er dan nog meer?
0 Likes