Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tijdsbalk video in gallerij

(Onderwerp aangemaakt op: 06-01-2019 01:09 PM)
2006 Weergaven
Noah02
First Poster
Opties

Ik wauw iemand een video laten zien die ik had gemaakt. Het staat gewoon in mijn gallerij en kan hem ook gewoon afspelen. Maar ik krijg geen tijdsbalk dus weet niet hoelang die nog duurt en kan hem niet vooruit spoelen. Ik vind dit heel vervelend, en weet ook niet waar het aan ligt hebben meer mensen hier last van?. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als je de video bekijkt kun je er 1x op klikken en dan zie je de balk en kun je spoelen. Of je hebt een app geïnstalleerd die de video's ermee afspeelt.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Noah0298
Journeyman
Opties
Hallo Ajay, excuses voor late reactie maar het is inderdaad opgelost wat er precies was weet ik niet maar een vriend van mij heeft het opgelost. Bedankt voor de reactie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als je de video bekijkt kun je er 1x op klikken en dan zie je de balk en kun je spoelen. Of je hebt een app geïnstalleerd die de video's ermee afspeelt.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Noah0298
Journeyman
Opties

Sorry dat ik nog niet gereageerd had. U heeft me goed geholpen hij doet het in iedergeval. Bedankt 

0 Likes
Members_UJgWnHl
First Poster
Opties

Jaa daar heb ik ook last van dus ik Samsung bellen krijg ik als antwoord dat ik een nieuw toestel uit 2023 heb en die functie niet meer beschikbaar is dus telefoon ken zo de kliko in dankjewel Samsung 🤬

Snap echt niet waarom je iets moet veranderen aan iets wat goed werkte. Is er soms een alternatief ?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_UJgWnHl,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik heb het zelf net getest op een S23 en S24 toestel en daar zie je wel een tijdsbalk met tijdsaanduiding wanneer je via Gallerij een video afspeelt. Of bedoel je iets anders?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Noah0298
Journeyman
Opties
Hallo Ajay, excuses voor late reactie maar het is inderdaad opgelost wat er precies was weet ik niet maar een vriend van mij heeft het opgelost. Bedankt voor de reactie
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Noah0298,

Ik wens je nog veel plezier met jouw toestel!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes