2 weken geleden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemorgen,
Ik heb per ongeluk heel veel belangrijke tekst uit een notitie gewist. Nu weet ik dat mijn notes gesynchroniseerd worden met de Samsung cloud, en dat dit alleen met Wifi gebeurt. Dat betekent dat mijn notitie zoals het was nog in de cloud zit (heb op het werk geen wifi en heb voor de zekerheid de synchronisatie nu uitgezet).
Is er een manier waarop ik dit toch nog terug op mijn telefoon kan krijgen? Of op een oude telefoon misschien? De notitie is voor mij erg belangrijk en het is drie jaar aan tekst die ik anders niet meer kan vervangen...
Kan iemand mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
2 weken geleden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo beiden,
Ik had niet de hele notitie verwijderd, maar slechts een deel van de tekst.
Ik had dus wel gezien dat het die ochtend nog gesynchroniseerd was met de cloud. Ik had nog een oude telefoon, die niet gesynchroniseerd was. Daar ik het toch al kwijt was had ik voor mijn gevoel niet veel te verliezen en heb ik de oude telefoon gesynchroniseerd met de cloud. Dat hielp! Ik heb de notitie terug zoals hij was voordat ik huis verliet die ochtend. Ik ben dus alleen de tekst kwijt van eergisteren, maar die wist ik nog bijna helemaal. Dat heb ik er dus later weer in gezet.
Dus, als je nog een oude telefoon heb, kan je die opnieuw synchroniseren met de samsung cloud. Dan heb je kans dat je het nog terug kan halen!
Dank voor het antwoorden in elk geval.
Groet,
2 weken geleden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
1. Klik op het hamburgertje in links boven aan.
2. Klik op "Prullenbak" en klik op je notities die je wilt herstellen!
2 weken geleden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Members_JrWDzAU,
Dat is inderdaad zuur om te lezen. Ik heb ook zelf belangrijke tekst in mijn notities staan die jaren oud zijn. Is het gelukt om de met het advies van Aggie28?
Met groet,
Ajay
2 weken geleden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo beiden,
Ik had niet de hele notitie verwijderd, maar slechts een deel van de tekst.
Ik had dus wel gezien dat het die ochtend nog gesynchroniseerd was met de cloud. Ik had nog een oude telefoon, die niet gesynchroniseerd was. Daar ik het toch al kwijt was had ik voor mijn gevoel niet veel te verliezen en heb ik de oude telefoon gesynchroniseerd met de cloud. Dat hielp! Ik heb de notitie terug zoals hij was voordat ik huis verliet die ochtend. Ik ben dus alleen de tekst kwijt van eergisteren, maar die wist ik nog bijna helemaal. Dat heb ik er dus later weer in gezet.
Dus, als je nog een oude telefoon heb, kan je die opnieuw synchroniseren met de samsung cloud. Dan heb je kans dat je het nog terug kan halen!
Dank voor het antwoorden in elk geval.
Groet,
een week geleden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken