Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Eufy security app werkt niet goed op sommige Samsung smartphones

(Onderwerp aangemaakt op: 23-07-2023 08:08 PM)
11491 Weergaven
Spaansebrabande
First Poster
Opties

Ik heb ongeveer 2 jaar een Eufy video deurbel. Het probleem is dat ik meestal geen melding op mijn Samsung S21 en S9 krijg als er aangebeld wordt. Als ik wat instellingen in de app verander werkt het tijdelijk wel, maar na enige uren ook niet meer  (bv tijdelijk simkaart verwijderen, ander belgeluid instellen etc. Mijn vriendin heeft een A6 en die werkt altijd. Eufy geeft toe dat er problemen zijn met sommige Samsung smartphones en zeggen hieraan te werken (al 2 jaar). Op een site gebruikershandleidingen.com staan tig vragen over dit onderwerp. Weet iemand hier iets van?

0 Likes
Spring naar oplossing
ans5251
First Poster
Opties
Heb ik ook al gedaan en die zeggen dat er een updates is geweest waar door niet alle samsung telf er goed mee werken moest ik maar een i iphone kopen die hadden er geen kast van
0 Likes
ans5251
First Poster
Opties
En de update konden ze niet herstellen
0 Likes
ans5251
First Poster
Opties
Dus ik moet hier gewoon typen wat het probleem is en er bv boven zetten foutrapport ??
0 Likes
ans5251
First Poster
Opties
Eerst had ik een samsung Galaxy 21 plus , nu pas de Samsung s23 ultra en nog steeds het zelfde probleem
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Nee, het foutrapport gaat via de knop Ondersteuning, je kan deze het beste in het Engels versturen 😇 Voor elk toestel dient er door de app ontwikkelaars een aparte app uitgerold te worden 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
moby22
First Poster
Opties
We hebben ook een deurbel
En moeten steeds opnieuw inloggen
Dat is toch niet normaal
Daar heb je dat ding toch niet voor..
Hoe kunnen we dit oplossen
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @moby22 ,

Er zijn een aantal verschillende opties die je kan doorlopen. Heb je al gecontroleerd of de app volledig up-to-date is? Zo niet, dan raad ik je aan om dit eerst te doen. Mocht dat al het geval zijn, dan kan je het beste eventjes de cache en gegevens van de app verwijderen. Dit doe je door naar "Instellingen > Apps" te gaan, hier de juiste app te selecteren en vervolgens bij "Opslag" de optie "Gegevens wissen" te selecteren. Start vervolgens jouw telefoon opnieuw op en stel de app opnieuw in. Er is een grote kans dat dit het probleem voor jou oplost, maar zo niet, dan kan je ook nog een poging doen om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. 

Mocht geen van deze stappen geholpen hebben, dan kan je het beste eventjes contact opnemen met de ontwikkelaars van de app. Mogelijk kunnen zij je hier dan mee verder helpen.

Groeten,

Alice

rsz-846676
Members_9bDwFqH
First Poster
Opties

ook een A33 5 G en juist hetzelfde, is er al een oplossing voor  30 maart 2024

0 Likes
Tukster_Me
First Poster
Opties
De cache en gegevens wissen + opnieuw opstarten en opnieuw instellen werkt perfect!
0 Likes
Spaansebrabande
First Poster
Opties
Dat lijkt misschien. Morgen werkt het weer niet. Blijg ver weg van Eufy.
0 Likes