Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Eufy security app werkt niet goed op sommige Samsung smartphones

(Onderwerp aangemaakt op: 23-07-2023 08:08 PM)
5822 Weergaven
Spaansebrabande
First Poster
Opties

Ik heb ongeveer 2 jaar een Eufy video deurbel. Het probleem is dat ik meestal geen melding op mijn Samsung S21 en S9 krijg als er aangebeld wordt. Als ik wat instellingen in de app verander werkt het tijdelijk wel, maar na enige uren ook niet meer  (bv tijdelijk simkaart verwijderen, ander belgeluid instellen etc. Mijn vriendin heeft een A6 en die werkt altijd. Eufy geeft toe dat er problemen zijn met sommige Samsung smartphones en zeggen hieraan te werken (al 2 jaar). Op een site gebruikershandleidingen.com staan tig vragen over dit onderwerp. Weet iemand hier iets van?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Spaansebrabande, goedemiddag.

Hoe staan de rechten voor het gebruik op de achtergrond van deze app ingesteld? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
21 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Spaansebrabande, goedemiddag.

Hoe staan de rechten voor het gebruik op de achtergrond van deze app ingesteld? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
ans5251
First Poster
Opties
Mijn eufy deurbel doet het ook niet op mijn Samsung s23 ultra.
Hoe kan dit opgelost worden?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ans5251, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En geldt dat ook voor je deurbel? Welke melding krijg je te zien? Sinds wanneer ervaar je dit?

Groeten,

Martijn

0 Likes
ans5251
First Poster
Opties
Sinds dat ze een update hebben gehad bij eufy dus sinds paar maanden
0 Likes
ans5251
First Poster
Opties
Krijg nu wel beelden te zien maar geen melding als er aangebeld of bewegingsmeldingen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je zou kunnen proberen om de app en de deurbel opnieuw in te stellen. Omdat je dit ervaart met na een update van hen, zal je dit ook bij hen kunnen aankaarten om dit verder uit te zoeken.

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
ans5251
First Poster
Opties
Alles is al opnieuw ingesteld we hadden zelf een nieuwe eufy besteld maar zelfde probleem ook is de modem aangepast .
0 Likes
ans5251
First Poster
Opties
Dan kom ik op deze app weer gewoon uit klopt dat ??
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Een foutrapport naar ons gaat inderdaad wel via de Members-app 😉 Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij Eufy, zodat ook zo dit kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

0 Likes