op 23-07-2023 08:08 PM
Ik heb ongeveer 2 jaar een Eufy video deurbel. Het probleem is dat ik meestal geen melding op mijn Samsung S21 en S9 krijg als er aangebeld wordt. Als ik wat instellingen in de app verander werkt het tijdelijk wel, maar na enige uren ook niet meer (bv tijdelijk simkaart verwijderen, ander belgeluid instellen etc. Mijn vriendin heeft een A6 en die werkt altijd. Eufy geeft toe dat er problemen zijn met sommige Samsung smartphones en zeggen hieraan te werken (al 2 jaar). Op een site gebruikershandleidingen.com staan tig vragen over dit onderwerp. Weet iemand hier iets van?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-07-2023 11:33 AM
Hi @Spaansebrabande, goedemiddag.
Hoe staan de rechten voor het gebruik op de achtergrond van deze app ingesteld? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 25-07-2023 11:33 AM
Hi @Spaansebrabande, goedemiddag.
Hoe staan de rechten voor het gebruik op de achtergrond van deze app ingesteld? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 04-12-2023 04:07 PM
op 05-12-2023 11:53 AM
Hi @ans5251, goedemiddag.
Is jouw telefoon verder up-2-date? En geldt dat ook voor je deurbel? Welke melding krijg je te zien? Sinds wanneer ervaar je dit?
Groeten,
Martijn
op 05-12-2023 12:36 PM
op 05-12-2023 12:37 PM
op 05-12-2023 12:46 PM
Je zou kunnen proberen om de app en de deurbel opnieuw in te stellen. Omdat je dit ervaart met na een update van hen, zal je dit ook bij hen kunnen aankaarten om dit verder uit te zoeken.
Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 05-12-2023 02:14 PM
op 05-12-2023 02:15 PM
op 05-12-2023 02:18 PM