Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Van uitstel komt afstel. OneUI7 S24 weer uitgesteld!

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2025 07:37 AM)
646 Weergaven
iGadgetman
Pathfinder
Opties

Nou mensen, het is 'officieel'. Er komt een beta 4. Want Samsung wil een "perfecte ervaring" bieden. Intussen is de februari security patch alleen in Korea uitgebracht. 

Verwacht OneUI7 op z'n vroegst halverwege Maart 2025. @ZuluKing 

--- iGadgetman

Trollen rapporteer ik.
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Beter goed werkend dan dat het niet lekker loopt. Bugs in apps word je ook niet vrolijk van.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
ClausJZ
Black Belt 
Opties
De uitrol van de security update is gestart voor de S25 serie in Korea, dus het komt er aan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
El_Mario
Apprentice
Opties
Tegen die tijd start google al met android 16 dus gaat weer bergafwaarts met het update beleid
Jay0475
Explorer
Opties
Belachelijk dit, nog langer wachten..
iGadgetman
Pathfinder
Opties
16 is inmiddels in dev preview. Dus verwacht een pixel met 16 in september of begin oktober. Met de 26 serie volgend jaar januari/februari dan loopt Samsung 6 maanden achter met OneUI8.
En een Pixel is geen Samsung las ik gister. Kritische berichtgeving blijkt hier een no-go gezien mijn reacties gister werden verwijderd.
--- iGadgetman

Trollen rapporteer ik.
0 Likes
Oplossing
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Beter goed werkend dan dat het niet lekker loopt. Bugs in apps word je ook niet vrolijk van.
iGadgetman
Pathfinder
Opties
We hebben het natuurlijk over een skin. Net als HyperOS, OxygenOS over Android 15. Dan release je OneUI en fix je een week later een schoonheidsfauwtje. Intussen vind ik een security patch belangrijker. Apps van Samsung zijn ook gewoon via de store te downloaden.
--- iGadgetman

Trollen rapporteer ik.
iGadgetman
Pathfinder
Opties
0 Likes
iGadgetman
Pathfinder
Opties

Interessante blik op deze screwup. 

https://twitter.com/Sankew06/status/1889350074536501251

--- iGadgetman

Trollen rapporteer ik.
0 Likes
Oplossing
ClausJZ
Black Belt 
Opties
De uitrol van de security update is gestart voor de S25 serie in Korea, dus het komt er aan.
Sahri
Helping Hand
Opties
Lekker boeiend. Ik zie wel wanneer die update naar mijn toestel komt. Heb de Samsung Galaxy s23 en ik heb liever een goeie update dan een snelle die vol bugs zit.