Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth media audio

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2022 06:00 PM)
666 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

katootje1
Pioneer
Opties
mijn S22 ultra maakt prima verbinding met mijn auto, dus in principe werken de telefoonfuncties zoals ze zouden moeten.
 Ik heb echter problemen met mijn "media audio". Dit wordt meestal niet geactiveerd (zo'n 90%). Dat betekent dat ik naar de Bluetooth-instellingen moet gaan, op mijn verbonden auto moet klikken en de "media-audio" moet inschakelen om naar de audiospeler/spotify van mijn mobiele telefoon te luisteren.
Eerst dacht ik dat het mijn auto was, maar het werkt perfect met mijn andere, oude , Samsung (S9+) - media-audio wordt automatisch geactiveerd en muziek wordt afgespeeld. Het heeft dus lijkt mij met mijn S22 ultra te maken.
 Heeft iemand tips wat hieraan te doen? een ​​app of widget van een derde partij gebruiken waarmee ik snel media-audio kan activeren? zonder alle Bluetooth-instellingenmenu's te hoeven doorlopen.
0 Likes
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @katootje1, goedemiddag. 

Waar stel je dit precies in? Is dat bij de Bluetooth instelling op je telefoon of is dit via het auto systeem? Ben je ook bekend met Bixby routines? Je kan hier ook het één en ander instellen wanneer je een verbinding maakt 😉 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Bij Bluetooth op de telefoon. Routines zijn bekend maar werken niet, door dit probleem met koppelen van de media audio .
Alleen bellen en contacten is gelijk geactiveerd bij het aanzetten van bt, audio moet bijna altijd handmatig nog geactiveerd worden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je gaat naar Verbindingen > Bluetooth > Je Auto  en op het tandwieltje tikt kan je hier dan een schakelaar omzetten en blijft deze dan ook staan? 

Heb je de netwerkinstellingen al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Als ik m handmatig aan zet wel ja, maar ik zou het graag automatisch aan willen hebben, zoals op mijn oude telefoon.
Alles al geprobeerd, reset e.d. 🤷🏽
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Ik ontvang net een mail van Samsung community met de vraag of het probleem al is opgelost. Dat is het nog niet. Kan dat alleen nergens aangeven.

Foutrapport is reeds ingestuurd.
0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Inmiddels 4x rapport (en ook 4x reactie gehad met tips die ik allemaal al geprobeerd had) ingediend maar kom niet verder hiermee. Als ik mazzel heb verbind mijn radio gelijk met audio maar meestal moet audio handmatig toegevoegd worden want dan is de radio alleen beschikbaar voor oproepen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @katootje1, goedemorgen.

Ben je ook bekend met de Bixby Routines? Als ik mij niet vergis kan je dit instellen via een Bixby Routine 😇 Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Goeiemorgen,
Jazeker, zelfde probleem, Bluetooth gaat aan, maakt connectie met radio voor oproepen maar niet voor audio.
0 Likes