Ik heb sinds een tijd geen geluidsmelding bij inkomende whatsapp berichten. Ik heb zowel geluid als tril ingesteld. Soms voel ik wel een korte tril... Bekijk bericht
Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het probleem is dat de play store stopt als ik de you tube app wil downloaden. Dit duurt al enkele weken en ik... Bekijk bericht
Grote kinder paniek hier...
Dochter van 7 jaar kreeg gisteren tablet A6 frozen editie, even niet opgelet en ze had schermvergrendeling app... Bekijk bericht
Hallo,
Zie ik iets over het hoofd of zijn feestdagen in de door Samsung meegeleverde agenda-applicatie met de standaardinstellingen niet... Bekijk bericht
Hi Community!
Ik weet niet of ik hier goed zit met deze vraag, ik hoop het wel!
Ik krijg morgen een telefoon van de zaak binnen, een S8.... Bekijk bericht
Beste,
Ik zag een mooi reclame filmpje op YouTube waarin getoond wordt hoe iemand vol trots laat zien dat hij niet door de regen loopt omdat... Bekijk bericht
Hallo,
Nu ben ik erg gesteld op mijn privacy, waardoor ik Veilige Map zeer intensief gebruik, alleen loop ik hierdoor een paar handige... Bekijk bericht
Deze morgen ging alles nog goed met mijn telefoon. Deze namiddag kan ik geen enkele app meer openen. Als ik bv een app wil open dan zegt mijn gsm... Bekijk bericht
Wanneer ik Apps van mijn S7 edge wil verplaatsen naar de sd kaart krijg ik de melding Onvoldoende geheugen. Maar mijn sd kaart heeft nog 60GB... Bekijk bericht
Het gaat om een S8 Plus.
Ik kom er vandaag achter dat sommige apps, die wel geinstalleerd zijn, alleen zichtbaar zijn via de apps button en... Bekijk bericht
Argh, zojuist de foto's uit Samsung Cloud gewist. Enig idee hoe ik deze nog terug kan halen? Is dit uberhaupt mogelijk?achtergrond: Mijn... Bekijk bericht
Hoi allemaal,
Op mijn Google agenda krijg ik veel spam invites, deze heb ik geblokkeerd op google agenda zelf. In google agenda worden ze... Bekijk bericht
Goedendag ik heb de s8 geweldig ding om te hebben maar dat bixby ik weet het niet je kan het persoonlijk instellen allermaal maar HOE ZET IK AL DIE... Bekijk bericht
Hello
For some weeks Im working with the Samsung note8 in combination with the Dex station.
When working on a screen and DEX you can open all... Bekijk bericht
Hallo,Alhoewel ik Glance een zeer handige functie vind, ben ik benieuwd of er een betere mechanisme voor het verkleinen van de geselecteerde... Bekijk bericht
Ik heb een J5. Onlangs heb ik een nieuwe update gehad 6.0.1 en sindsdien krijg ik wel meldingen met geluid binnen, maar ze zijn niet zichtbaar... Bekijk bericht