Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps buiten beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2020 09:35 PM)
436 Weergaven
YouriBakker
Student
Opties

Ik heb een Samsung Galaxy A6. En ik heb toe straks een melding gekregen ofzo waar als ik dan op klikte me app groter zou worden. Nou is dat ook gebeurd, maar valt die buiten me beeld. En dit zou ik bij recente apps moeten kunnen oplossen, maar daar kan ik niks aanpassen. Hoe zorg ik ervoor dat ik weer gewoon me navigatiebalk bij me apps krijg. 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
YouriBakker
Student
Opties

Op de een of andere manier was een app buiten me beeldscherm gevallen. Daardoor kon ik niet meer onder aan op knoppen klikken van de game zelf. Na een tijdje kloten. En me telefoon 2x naar fabrieksinstellingen te hebben gezet heb ik het niet meer. Denk dat dit een recente update was, want hiervoor was dat niet zo. Het is gelukkig opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Hoi Youri,

Ik snap eerlijk gezegd niet wat je bedoeld met me apps. Is het idee dat je een navbar onderaan met Vorige/Home/Multitasking wilt aanzetten?
0 Likes
Oplossing
YouriBakker
Student
Opties

Op de een of andere manier was een app buiten me beeldscherm gevallen. Daardoor kon ik niet meer onder aan op knoppen klikken van de game zelf. Na een tijdje kloten. En me telefoon 2x naar fabrieksinstellingen te hebben gezet heb ik het niet meer. Denk dat dit een recente update was, want hiervoor was dat niet zo. Het is gelukkig opgelost.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Fijn om te horen dat het probleem is verholpen! 😄
0 Likes