01-05-2020 10:25 AM - bewerkt 03-05-2020 10:12 PM
Hoihoi!
In het verleden ben ik (en menig andere Samsung klant) vrij kritisch geweest over het update beleid geweest van Samsung. Inmiddels is het een aantal jaar verder en ik heb gekeken tot hoe ver het verbeterd is en mijn antwoord is.... Aanzienlijk 
Voor de achtergrondinformatie, binnen Android zijn er 3 soorten updates die van belang zijn.
Over nummer #2 zou ik me niet al te veel zorgen maken, dit is op zich prima geregeld.
Daden zeggen natuurlijk veel meer dan mooie woorden dus ik heb gekeken naar het daadwerkelijke updatebeleid van de toptoestellen van Samsung, want laten we eerlijk zijn. Dure toestellen hebben een goede ondersteuning nodig 
Hier zijn een aantal voorbeelden van wat oudere toestellen
...Dit is natuurlijk zonder de verbeteringen van de Samsung Apps die op de achtergrond constant verbeterd worden
Vergeleken met vroeger is dit een gigantische verbetering en het is duidelijk dat Samsung flink aan de weg heeft getimmerd, het kan natuurlijk altijd beter maar goede dingen mogen zeker gezegd worden.
op 09-05-2020 02:26 AM
Ik vind het anders nog altijd zwaar belabbert....
De galaxy app store is zo traag als dikke....P%#P met het leveren van updates ten opzichte van de Google Play Store.
Nu ook weer....
In de Galaxy App Store staat bijvoorbeeld Samsung Internet Browser bijgewerkt tot 11.1.2.2.
Terwijl heden dag in de Google Play Store al weer V11.2.1.3 klaar staat......
Wekt niet echt vertrouwen in de Samsung Galaxy App Store.....