Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung notes bewerken

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2020 09:46 AM)
2531 Weergaven
Paca1
First Poster
Opties

Wij hebbe een gedeeld notitieboek. We kunnen hierin beiden notities aanmaken, maar kunnen elkaars notities niet bewerken. Is dit niet mogelijk of doen wij iets niet goed? ...

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoe deel je de notities? Wanneer ik een notitie aanmaak in Samsung Notes en deze deel als Samsung Notes bestand is deze ook te bewerken door de andere partij.

Laat je me weten of het je gelukt is?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wis allebei anders even je cache geheugen van deze app(Instellingen> Apps>Samsung Notes>Opslag>Cache Legen) en maak een nieuw Gedeeld notitie blok aan en nodig je vriendin hier opnieuw voor uit.

Je krijgt dan ook notificatie als één van jullie een bewerking heeft doorgevoerd 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

@Paca1 Van welke app maken jullie gebruik en heeft het eerder wel gewerkt voor jullie?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Paca1
First Poster
Opties

Wij maken gebruik van de Samsung notes app en deelden dat niet eerder

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Duidelijk. Staat de synchronisatie wel aan en zien jullie elkaars notities gewoon?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Paca1
First Poster
Opties

Synchroniseren staat aan. 

We zien elkaars notities. De wijzigingen daarop komen door, wederzijds. 

We kunnen niet elkaars notities wijzigen. 

Fijn dat u meedenkt

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

In dat geval wil ik graag een meekijkafspraak voor je inplannen zodat een expert van afstand met je kan meekijken de nodige instellingen kan nalopen. Stuur mij een privébericht met jouw volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. Ik zal dan kijken wanneer er plek vrij is. 

0 Likes
Members_lobWmqu
First Poster
Opties

Goedemiddag, ook wij hebben een gedeelde notitieboek in Samsung Notes die wij wel van elkaar kunnen zien,  maar niet van elkaar kunnen aanpassen.  Ik vroeg mij of of dit ondertussen wel mogelijk is

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoe deel je de notities? Wanneer ik een notitie aanmaak in Samsung Notes en deze deel als Samsung Notes bestand is deze ook te bewerken door de andere partij.

Laat je me weten of het je gelukt is?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_lobWmqu
First Poster
Opties

In Samsung notes hebben mijn vriendin en ik gedeelde notitieboeken aangemaakt. Hierin zien wij elkaars notities wel, maar kunnen het niet aanpassen. 

Jou oplossing van delen werkt wel, maar dan kunnen we elkaars aanpassingen toch niet meer zien?

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wis allebei anders even je cache geheugen van deze app(Instellingen> Apps>Samsung Notes>Opslag>Cache Legen) en maak een nieuw Gedeeld notitie blok aan en nodig je vriendin hier opnieuw voor uit.

Je krijgt dan ook notificatie als één van jullie een bewerking heeft doorgevoerd 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes