Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

outlook agenda toevoegen aan samsung agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2020 12:23 PM)
9031 Weergaven
DoubleYoupie
Student
Opties

Hallo,

Ik wil graag op mijn Galaxy A51 een outlook agenda toevoegen aan samsung agenda app. Versie 11.2.00.8 is geinstalleerd.

De app geeft aan dat ik hievoor de keuze "Outlook, Hotmail en Live" moet gebruiken. Deze keuze is niet beschikbaar. De beschikbare keuzes zijn Samsung account, Google en Gmail Exchange.

Hoe los ik dit op?

 

Alvast bedankt voor een reactie.

0 Likes
12 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey @DoubleYoupie,

 

Als je via Instellingen >> Accounts en back-up >> Accounts >> Account toevoegen je Outlook account toevoegt, lukt het dan wel? Anders kun je nog proberen om het account toe te voegen aan je Gmail app (eventueel met synchroniseren uit als je de emails niet wilt ontvangen), zodat het account al klaarstaat.


kevin-sig
0 Likes
DoubleYoupie
Student
Opties

Hoi Kevin,

Het outlook account was inderdaad al gekoppeld aan een andere mail app. Dit heb ik gecorrigeerd. Het outlook account nu wel kunnen toevoegen aan de Gmail app, maar heb nog steeds niet de keuze binnen de Samsung Agenda.

 

Groet,

 

Warner

0 Likes
DoubleYoupie
Student
Opties

Hoi Kevin,

Ik zie het Gmail icoontje nu bij het outlook account staan als ik in instellingen --> accounts en backup --> accounts kijk.
Als ik vervolgens binnen de Samsung Agenda app voor toevoegen account kies (ik kies dan het Gmail icoontje) geeft de app dat dit account al is toegevoegd. De agenda van dit account wordt echter niet in de agenda app getoond.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@DoubleYoupie,

 

Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat.
Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.


We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

 

Let me know! 

rsz-846676
0 Likes
DoubleYoupie
Student
Opties

Bruce,

 

Hoe krijg ik een privébericht bij jou? Alles wordt afgekeurd als onbezorgbaar.

 

Groet,

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is al gelukt hoor, ik was gisteren vrij, dus nog niet aan toegekomen. Voor de zekerheid: https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/Hoe-stuur-ik-een-priv%C3%A9bericht/td-p/2917...

rsz-846676
0 Likes
Members_NxeztFm
First Poster
Opties

Hoi Kevin,

Ik heb hetzelfde probleem maar met een A32.

Wel de mail gesynchroniseerd en ook account toegevoegd, maar zie de agenda nergens terug.

Hoe is dit voor jou opgelost?

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_NxeztFm, goedemiddag.

 

Als je de Agenda-app opent zie je dan wel je Microsoft-account hier tussen staan? Open de Agenda-app en tik op de 3 streepjes linksboven, hier zie je een overzicht bij staan van de accounts die worden weergegeven in de Agenda-app.

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bianca2622
First Poster
Opties

Hi @MartijnK 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn A33. Ik heb al op de verschillende manier geprobeerd een @hotmail.nl agenda toe te voegen, maar dit lukt steeds niet. Account staat dan wel in de lijst, maar verschijnt niet in de agenda zelf. Kun je mij helpen? 
Groet, Bianca

0 Likes