op 03-09-2020 10:51 AM
Beste lezer,
In september 2015 kocht in mijn WW80J6603EW Samsung wasmachine. Alhoewel ik doorgaans zeer tevreden ben met Samsung apparatuur, liet deze wasmachine vanaf het begin te wensen over. Het display reageerde vaak niet. Zo was het vanaf het begin soms niet mogelijk om een wasprogramma te starten (de play-knop reageerde dan een tijdje niet). Sinds maandag reageert ook de aan-knop niet meer en gaat de machine dus helemaal niet meer aan.
Ik vermoed dat er een storing zit in de printplaat achter het display. Zou dit nog gerepareerd kunnen worden, of betekent dit helaas einde wasmachine voor mij?
Vast bedankt voor elke tip of advies!
Hartelijke groet,
Xavier
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-09-2020 11:18 AM
Hi @Xarajevo,
Welkom op de Community.
Je geeft aan dat je hier vanaf het begin al problemen mee had, heb je dit toentertijd ook bij ons aangekaart? Maak je trouwens gebruik van een trekschakelaar? Die kan ook defect zijn.
Het kan ongetwijfeld gerepareerd worden, maar buiten de fabrieksgarantie komen hier wel kosten bij kijken. Wellicht dat je je nog wilt wenden tot de verkoper in verband met wettelijke garantie.
op 04-09-2020 11:18 AM
Hi @Xarajevo,
Welkom op de Community.
Je geeft aan dat je hier vanaf het begin al problemen mee had, heb je dit toentertijd ook bij ons aangekaart? Maak je trouwens gebruik van een trekschakelaar? Die kan ook defect zijn.
Het kan ongetwijfeld gerepareerd worden, maar buiten de fabrieksgarantie komen hier wel kosten bij kijken. Wellicht dat je je nog wilt wenden tot de verkoper in verband met wettelijke garantie.