Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine Samsung WF70F5ECQ4W - Eco Bubble - 7kg

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2018 04:40 PM)
17410 Weergaven
Shan001
Student
Opties

Goedemiddag,

Ik heb een vraag namelijk:
Na een wasbeurt is het deurrubber (als ik dat goed zeg) kapot gegaan. Mijn wasmachine zit/zat vol met kleine rubberen stukjes. Graag wil ik informeren of dit nog te maken is en wat de kosten hiervan zullen zijn. Daarnaast maakt de wasmachine ook een herrie bij het centrifugeren bij 1200 en 1400. De wasmachine staat waterpas. En de trommel is tijdens zo een was, niet helemaal vol. Is dit normaal? Lijkt mij namelijk niet. 

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groet,

ShanIMG-20181029-WA0034.jpeg

IMG-20181029-WA0028.jpeg

0 Likes
Spring naar oplossing
17 Antwoorden
Mertine
First Poster
Opties

Hoi Shan, Dank voor je berichtje. Ik heb inmiddels ook contact gehad. Dat ging supersnel en fijn. Blijf het wel raar vinden zo snel al het rubber moeten vervangen omdat het verkruimeld. Ik heb gelukkig handige zoon en ga het rubber zelf bestellen en samen monteren. Als je monteur moet laten komen kun je inderdaad bijna nieuwe machine voor kopen. 

0 Likes
Kas007
First Poster
Opties

Goedemorgen,

ik heb precies hetzelfde probleem. Ik zie dat het regelmatig voorkomt dus de reparatiekosten moeten bekend zijn. Waar moet je in zo’n geval aan denken? Meteen een nieuwe kopen lijkt mij wat enthousiast.

ik hoor het graa.

Kas

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Kas007, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community! 

Wat balen dat je wasmachine het niet meer goed doet. Om na te gaan wat de kosten hiervan zullen zijn kunnen we een serviceverzoek voor je indienen, het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op om dit verder te bespreken. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
jessy9017
First Poster
Opties
Ik heb nu een rubber in honderd stukjes, vraag me af of dit nog gemaakt kan worden überhaupt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @jessy9017, goedemiddag. 

Wat is het modelnummer van jouw wasmachine? Via onze website kan je een serviceverzoek aanvragen om de wasmachine te repareren, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
antoin1298
First Poster
Opties
Bizar dat samsung dit niet oppakt maar verwijst naar dure reparaties en de verkoper. Lijkt mij dat als dit zo vaak voorkomt, samsung het probleem.moet oplossen/aanpakken!
0 Likes
Summer55
First Poster
Opties

hoi, ik heb het ook het stinkt en er komt rook uit, wij hadden een nwe manchet erin gezet . Ik vroeg aan Samsung wat gebeurd er met de restjes rubber. Hij maakte mij wijs dat het wel wegspoelt, dus niet! Nooit meer Samsung

0 Likes
Annababba
First Poster
Opties
Ook voor mij geen Samsung Bubble meer. Manchet 1 in korrels. Vervangen en nu na 2 maand manchet 2 in korrels met rook en stankontwikkeling.
Heb heel wat maaimachine gehad, maar zelfs de goedkope machines die ik soms uit nood moest aanschaffen zijn ouder geworden dat 4,5 jaar.
Niet normaal dit, hoezo ECO???
0 Likes