op 02-11-2018 04:40 PM
Goedemiddag,
Ik heb een vraag namelijk:
Na een wasbeurt is het deurrubber (als ik dat goed zeg) kapot gegaan. Mijn wasmachine zit/zat vol met kleine rubberen stukjes. Graag wil ik informeren of dit nog te maken is en wat de kosten hiervan zullen zijn. Daarnaast maakt de wasmachine ook een herrie bij het centrifugeren bij 1200 en 1400. De wasmachine staat waterpas. En de trommel is tijdens zo een was, niet helemaal vol. Is dit normaal? Lijkt mij namelijk niet.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Met vriendelijke groet,
Shan
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-01-2021 06:09 PM
Hoi Shan, Dank voor je berichtje. Ik heb inmiddels ook contact gehad. Dat ging supersnel en fijn. Blijf het wel raar vinden zo snel al het rubber moeten vervangen omdat het verkruimeld. Ik heb gelukkig handige zoon en ga het rubber zelf bestellen en samen monteren. Als je monteur moet laten komen kun je inderdaad bijna nieuwe machine voor kopen.
op 04-11-2021 09:19 AM
Goedemorgen,
ik heb precies hetzelfde probleem. Ik zie dat het regelmatig voorkomt dus de reparatiekosten moeten bekend zijn. Waar moet je in zo’n geval aan denken? Meteen een nieuwe kopen lijkt mij wat enthousiast.
ik hoor het graa.
Kas
op 08-11-2021 12:58 PM
Hi @Kas007, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community!
Wat balen dat je wasmachine het niet meer goed doet. Om na te gaan wat de kosten hiervan zullen zijn kunnen we een serviceverzoek voor je indienen, het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op om dit verder te bespreken.
Groeten,
Martijn
op 25-05-2023 01:27 PM
op 25-05-2023 01:38 PM
Hi @jessy9017, goedemiddag.
Wat is het modelnummer van jouw wasmachine? Via onze website kan je een serviceverzoek aanvragen om de wasmachine te repareren, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 26-01-2024 11:06 PM
op 02-06-2024 05:50 PM
hoi, ik heb het ook het stinkt en er komt rook uit, wij hadden een nwe manchet erin gezet . Ik vroeg aan Samsung wat gebeurd er met de restjes rubber. Hij maakte mij wijs dat het wel wegspoelt, dus niet! Nooit meer Samsung
op 16-06-2024 01:26 PM