op 02-11-2018 04:40 PM
Goedemiddag,
Ik heb een vraag namelijk:
Na een wasbeurt is het deurrubber (als ik dat goed zeg) kapot gegaan. Mijn wasmachine zit/zat vol met kleine rubberen stukjes. Graag wil ik informeren of dit nog te maken is en wat de kosten hiervan zullen zijn. Daarnaast maakt de wasmachine ook een herrie bij het centrifugeren bij 1200 en 1400. De wasmachine staat waterpas. En de trommel is tijdens zo een was, niet helemaal vol. Is dit normaal? Lijkt mij namelijk niet.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Met vriendelijke groet,
Shan
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-01-2021 04:06 PM
Ik heb contact gehad met een medewerker. Destijds super goed geholpeb. Uiteindelijk gekozen voor een nieuwe wasmachine. De reparatie kosten was net zo duur als een nieuwe. Dus de keuze was snel gemaakt.
op 05-11-2018 11:48 AM
Hi @Shan001,
Ik zie dat mijn collega je inmiddels via Messenger verder helpt.
Voor anderen die tegen dit issue aanlopen, er dient een monteur naar te kijken om het probleem te verhelpen.
op 26-11-2018 12:30 PM
Ik heb precies hetzelfde probleem. En sinds dit weekend liggen mijn rubbers eruit. Wasmachine is nog geen drie jaar oud en ik ben er erg zuinig mee. Is dit een mankement van deze wasmachine??
op 26-11-2018 03:50 PM
Goeiemiddag @arualnikki, wat jammer om te horen van je wasmachine. Ik kan zo echter niet zeggen hoe het rubber los is gekomen, dat valt alleen met zekerheid te bepalen middels een monteurs bezoek. Buiten de 2 jaar fabrieksgarantie kan ik dit echter niet gratis aanbieden, ik raad je dan ook aan om dit eerst via je verkoper te proberen. Zij hebben hier mogelijk meer opties in aangezien zij de wasmachine aan je verkocht hebben.
op 24-05-2020 12:09 PM
op 24-05-2020 06:58 PM
Ik heb een monteur laten komen. Die zei dat er achter de trommel een metalen kruis zit wat aangevreten word daar bacteriën omdat er te weinig op 90 graden gewassen word. Deze was stuk waardoor de trommel teveel heen en weer ging en mijn rubbers sloopte.
Dit is gerepareerd.
op 24-05-2020 07:34 PM
Ok dank je voor je reactie. Dure grap of niet?
op 24-05-2020 08:00 PM
Jazeker. Ik weet niet meer precies hoeveel maar veel te veel voor een wasmachine die nog zo jong is/was.
op 29-01-2021 03:24 PM
Hmm ik heb hetzelfde probleem ineens. Vanmorgen na de was lag in de trommel en in de rubber ring allemaal grijze kleine rubber stukjes. Machine is nog geen 4 jaar oud en ik was wekelijks een keer op 90 graden. Doe alleen normale wasbeurten van kleding. Dit zou toch niet moeten mogen?
op 29-01-2021 04:06 PM
Ik heb contact gehad met een medewerker. Destijds super goed geholpeb. Uiteindelijk gekozen voor een nieuwe wasmachine. De reparatie kosten was net zo duur als een nieuwe. Dus de keuze was snel gemaakt.