Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veertje van klepje IJsblokjes Dispenser los

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2020 10:21 AM)
1681 Weergaven
rolphy
Student
Opties

Het klepje van de Ijsblokjes dipsenser op mijn koelkast doet niet goed. Ik zie dat het veertje los is geschoten. Iemand een idee hoe je dit kan terugzetten?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks voor de foto!

Ik heb het voor je uitgezocht, maar hier zal echt een monteur naar moeten kijken. Je kunt mij een privébericht sturen om een reparatieverzoek in te dienen, of via één van onze andere kanalen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @rolphy,

Om welke koelkast gaat het precies? En kun je een foto meesturen?

rsz-846676
0 Likes
rolphy
Student
Opties

Dag, het is model RS21FCMS

0 Likes
rolphy
Student
Opties

image1.jpeg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Staat er mooi bij! 😉

Ik bedoelde eigenlijk van het klepje en het veertje dat is losgeschoten.

rsz-846676
0 Likes
rolphy
Student
Opties

thumbnail_image1.jpg

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks voor de foto!

Ik heb het voor je uitgezocht, maar hier zal echt een monteur naar moeten kijken. Je kunt mij een privébericht sturen om een reparatieverzoek in te dienen, of via één van onze andere kanalen.

rsz-846676
0 Likes
Menzotje
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem met als gevolg dat het klepje nu open staat en niet meer dicht kan. Hoe is dit opgelost? 

model = RS21DPSM1/XEN

0 Likes
Menzotje
First Poster
Opties

Hoi,

bij onze koelkast (RS21DPSM1/XEN) is met het schoonmaken het veertje gesprongen van het klepje waar de ijsblokjes uitmoeten vallen in de deur. Waardoor het klepje nu permanent open staat. Iemand die ervaring heeft hoe dit onderdeel te herstellen?/vervangen? 

Ik zie ook nergens een optie om het display in de deur los te schroeven om er beter bij te kunnen. Als iemand hiervoor tips heeft bij dit model hoor ik dat ook graag. 

MVG. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Menzotje.

Voor het bestellen van losse onderdelen hebben we een aparte website ingericht, ga hiervoor naar: https://bit.ly/2fKt8Yx Geef hier het model in van jouw koelkast en je ziet een overzicht van alle beschikbare onderdelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes