Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Te5 storing droger dv70h4300cw

(Onderwerp aangemaakt op: 07-07-2020 10:01 AM)
3303 Weergaven
Dalval
First Poster
Opties

hallo, als ik mijn droger aan zet krijg ik na een paar seconden te5 storing in beeld. Wat kan dit zijn? Had zelf al iets gezien met filters, deze zijn al schoongemaakt maar storing blijft. 15941088728172195463172619943632.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, dan zal er een monteur naar moeten kijken. Hoe lang heb je de droger inmiddels?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Dalval,

Welkom op de Community 😁

Bij foutcode tE5 is er een storing met de temperatuursensor van de compressor. Zet de wasdroger 5 minuten uit en start het programma opnieuw.

Werkt dit niet, laat het dan even weten.

rsz-846676
0 Likes
Dalval
First Poster
Opties

Hoi, 

Ook dit hebben we al een paar keer gedaan maar werkt ook niet helaas. 

Groetjes

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, dan zal er een monteur naar moeten kijken. Hoe lang heb je de droger inmiddels?

rsz-846676
0 Likes
Dalval
First Poster
Opties

De droger hebben we nu 5,5 jaar. Denk dat het dan voordeliger is om een nieuwe droger te kopen. Heb op wat forums al gezien wat ongeveer de kosten ervan zijn.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat kan natuurlijk ook! Mocht je interesse hebben in een nieuwe droger tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privébericht sturen 😉

rsz-846676
0 Likes
chrisjansen
Explorer
Opties

@BruceH: ik heb hetzelfde probleem hier, aangezien de beste oplossing voor dit probleem is 'een nieuwe wasdroger kopen', kan dat via jou met gereduceerd tarief? 

0 Likes
Dalval
First Poster
Opties

Hai @Chrisjansen, ik weet  niet of je zelf een beetje handig bent, maar hier was de oplossing een nieuwe temperatuur sensor plaatsen, mijn vriend heeft dit zelf gedaan en de droger werkt weer prima! 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @chrisjansen,

Je kunt mij inderdaad een privebericht sturen door de Community via een browser te bezoeken. Vervolgens tik je bovenin op je profielfoto en kies voor 'Berichten' en voer hier mijn naam in 😉

rsz-846676
0 Likes
SPYKIE31
First Poster
Opties

Hee dalval ik heb ook een droger met te5 melding alleen zie ik 3 wat lijken tempratuur sensoren 1 stift en 2 platte temp sensoren hoe weet ik welke kapot is 

Groetjes 

0 Likes