Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Taart/cake bakken in Samsung MC32K7055CK/EN

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2022 09:44 AM)
2708 Weergaven
Gerie
Apprentice
Opties

Kan iemand mij vertellen hoe ik taart/cake bak in dit apparaat? Ik kan er niets over terugvinden in de handleiding. Naar wat ik begrijp kan ik de oven niet los gebruiken. Betekent dit dat al mijn bakblikken onbruikbaar zijn? Graag advies!

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Gerrie, goedemorgen.

Is het je al gelukt om een cake of taart te bakken? Als ik de handleiding erbij pak zie ik het volgende staan op pagina 42

MC32K7055CK - Richtlijnen kook materialen.PNGMC32K7055CK - Richtlijnen kook materialen II.PNG

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Gerie
Apprentice
Opties

Hoi Martijn. Thx, ik zag het gisteren staan. Ik raakte in de war door de opmerking op Coolblue.nl dat de ovenstand niet los gebruikt kon worden. Maar ik begrijp nu dat de Hot blast daar een alternatief voor is. Bedankt voor het meedenken!

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is een beetje afhankelijk van het formaat van je bakvorm, dit wordt wel bij het recept vermeld. Over het algemeen bak je een cake op een temperatuur van 150/155 graden gedurende 45-60 minuten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gerie
Apprentice
Opties

Thx! Ik vraag me alleen nog af hoe het zit met het bakblik…

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Gerrie, goedemorgen.

Is het je al gelukt om een cake of taart te bakken? Als ik de handleiding erbij pak zie ik het volgende staan op pagina 42

MC32K7055CK - Richtlijnen kook materialen.PNGMC32K7055CK - Richtlijnen kook materialen II.PNG

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Gerie
Apprentice
Opties

Hoi Martijn. Thx, ik zag het gisteren staan. Ik raakte in de war door de opmerking op Coolblue.nl dat de ovenstand niet los gebruikt kon worden. Maar ik begrijp nu dat de Hot blast daar een alternatief voor is. Bedankt voor het meedenken!

0 Likes
heidie241
First Poster
Opties
Als er een video is Komt het in het Engels Begrijp het nog niet Is er niets in het Nederlands
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @heidie241, goedemorgen. 

Wij hebben geen video's hiervoor, wel is de handleiding in het Nederlands terug te vinden op onze website.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Brenniebrenstra
First Poster
Opties
Hoe lang en op welke temperatuur/stand kan ik een appeltaart of cake bakken
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is een beetje afhankelijk van het formaat van je bakvorm, dit wordt wel bij het recept vermeld. Over het algemeen bak je een cake op een temperatuur van 150/155 graden gedurende 45-60 minuten.

Groeten,

Martijn

0 Likes