Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Storing Koelkast (RSA1ZHMG1) - Alarm gaat continu af

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2021 11:58 AM)
1360 Weergaven
HKEV
First Poster
Opties

Mijn Samsung koelkast van het type RSA1ZHMG1 staat in storing en geeft de gehele dag een alarm. De Samsung service lijn is geïnformeerd en ik wacht nu op een bevestiging zodat een afspraak kan worden gemaakt.

Graag wil ik ondertussen het alarm uitzetten in afwachting van de reparatie, de stekker eruit halen is geen oplossing want de vriezer werkt nog wel.

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer eens hard de deuren dicht te slaan. Mijn ouders hebben hetzelfde probleem en dat helpt dan. Moeten ook nog een afspraak maken.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
HKEV
First Poster
Opties

Hartelijk dank ! Ik heb alles al geprobeerd, dit ook, zojuist nog eens, maar helaas geen succes. Ik ga er vanuit dat het hier om het temperatuur alarm gaat, deze staat nu op 11 graden en niet zo zeer het deur alarm. De verlichting in de koelkast is ook uit.

0 Likes
HKEV
First Poster
Opties

Over 8 dagen komt pas een reparateur!

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @KHEV,

Top dat de reparatie ingepland is en de monteur langs zal komen. 

Heb je al geprobeerd om de alarm-knop ingedrukt te houden zodat deze stopt? Het is geen ideale oplossing maar een laatste optie tot het moment van de reparatie is dan wel om de gehele koelkast van het stroom te halen zodat het alarm niet continu afgaat.

rsz-846676\
0 Likes
HKEV
First Poster
Opties

Graag zou ik willen weten waar deze alarmknop dan zit.

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Dat zal via de display zijn, mits het mogelijk is voor dit alarm.

Omdat je in jouw laatste bericht het licht benoemt bedenk ik me dat het alarm ook om die reden af kan gaan. Heb je deze al eens vervangen? Deze kan je gemakkelijk zelf vervangen door het kapje eraf te klikken en het lampje eraf te draaien. Let wel op dat het nieuwe lampje dat je plaatst een lage Wattage heeft zodat dit minimale warmte creëert in de koelkast. 

rsz-846676\
0 Likes
HKEV
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie, maar deze koelkast combinatie heeft geen alarm knop en de verlichting bestaat uit een printplaat met leds.

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Ah, dan zit er inderdaad niets anders op dan een reparatie.

Bedankt dat je het één en ander nog hebt nagekeken 👍

rsz-846676\
0 Likes