op 01-10-2021 11:11 PM
Hallo allemaal,
Sinds enige dagen heb ik de Samsung RB34T600DSA in huis. Vandaag kreeg ik een brief van Liander dat volgende week de stroom van 08.00 uur tot ongeveer 16.30 uur zal worden onderbroken vanwege onderhoudswerkzaamheden. Ik ben helaas helemaal niet technisch en ik hoop dat ik iets zou mogen vragen:
*Is het beter voor de koelkast om gedurende de stroomuitval de stekker uit het stopcontact te halen of maakt dat niets uit? Ik had ergens gelezen dat sommige apparaten er niet tegen opgewassen zijn als ze ineens weer stroomtoevoer krijgen.
* Kan ik alle levensmiddelen in de koelkast laten staan?
* De koelkast beschikt over een display. Ik had gelezen dat deze gaat knipperen na stroomuitval tezamen met het afgaan van het interne alarm. Moet ik het display weer opnieuw instellen net zoals bij het eerste moment dat de koelkast aanging? Of heeft hij de eerder ingestelde temperatuur onthouden en blijft het display knipperen tot dat de temperatuur weer is bereikt en verschijnt de temperatuur automatisch weer? Ik heb geprobeerd het op te zoeken maar ik kwam er niet helemaal uit.
Alvast heel hartelijk bedankt voor de hulp.
01-10-2021 11:14 PM - bewerkt 01-10-2021 11:15 PM