Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Koelkast RB36T602DB1 maakt na een jaar rare geluiden

(Onderwerp aangemaakt op: 26-04-2024 11:28 AM)
440 Weergaven
Britt1993
First Poster
Opties

Hallo,

Na ongeveer een jaar gebruik van de koelkast RB36T602DB1 maakt hij rare geluiden. Het komt en gaat, dus is niet continu,  maar als hij begint met een ‘cyclus’ dan hoor je een vervelend rammelend geluid die dan ook vaak nog zo’n keer of tien even stopt voor een paar seconden en weer doorgaat. 

Helaas al geprobeerd te bellen met Samsung, via Whatsapp en Social Media contact opgenomen, maar blijkbaar kan niemand het geluid goed horen (als ik het filmpje zelf beluister dan hoor ik het wel goed). Ik heb ook diverse geluidsopnames/filmpjes gestuurd. Bovendien word ik van het kastje naar de muur gestuurd, dus ik kom er niet uit…

Ook de tips die ze geven al geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Tevens is er niets veranderd in de situatie/gebruik sinds dat de koelkast er staat. 

Wie kan mij helpen?! 

Beluister hier het geluid:

#koelkast #RB36T602DB1 #geluid

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je zult hiervoor de klantenservice moeten bellen en een afspraak maken voor een monteur.

Telefoon  Lokaal tarief 088-9090100  Openingstijden: Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00, ook in het weekend. 

Ik hoop dat het zo wordt opgelost🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Britt1993,

Bedankt voor jouw bericht. Is het gelukt om het aan te melden? Kan je anders een filmpje van de issue delen met ons?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Britt1993
First Poster
Opties

Hi Ajay-A,

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb al diverse keren contact gehad met de klantenservice (via bellen, Whatsapp, Social Media). Maar als ik dan de geluidsopnamen/video’s stuur kan niemand bij Samsung het beluisteren.. terwijl als ik (en anderen) het op mijn telefoon beluister dan hoor je het geluid duidelijk. 

Het is nu dus voorrijkosten van maar liefst €100 riskeren of het dan maar accepteren… Echt belachelijke voorrijkosten dus dan kan je beter op zoek naar een goedkope monteur buiten Samsung om lijkt mij.. 

Hier dan een filmpje/geluidsopname aangezien hij hier in het forum niet upload: https://we.tl/t-478Yz2S19l

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Britt1993,

Het filmpje is te openen, echter hoor ik niks. Ik zie alleen een donkere plek waardoor we het niet echt kunnen beoordelen vanaf hier. Heb je een geluidsopname of filmpje met geluid?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Britt1993
First Poster
Opties

Hi Daphne, hoor je ook niks via het filmpje die ik als WeTransfer heb geplaatst? https://we.tl/t-478Yz2S19l

Ik snap er echt niks van, als ik hem op mijn mobiel open dan werkt het wel gewoon…

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Britt1993,

De link is verlopen. Kan je het nog een keer delen? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes