Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

RS68A883 B1-EF Koelkast maakt continu een brommend/borrelend geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 30-11-2022 03:25 PM)
214 Weergaven
Mvdp2
First Poster
Opties

Koelkast maakt continu een brommend/borrelend geluid. 

Ik snap dat een koelkast geluid maakt als deze in werking is.
Het geluid op zich is behoorlijk storend maar niet het grootste probleem maar de frequentie waarmee het geluid te horen is is naar mijn idee niet normaal. 
In de informatie wat aan mij gestuurd is over geluiden die een koelkast kan maken  staat dat dit geluid een aantal keer per dag te horen zal zijn. 
Nou bij ons is dat de hele dag te horen.

Er is nu al 2 keer een monteur bij geweest en de eerste had het erover dat het geluid de ontvochtingsfunctie is en dat die ongeveer 20 min hoorbaar zou moeten zijn en dan zou moeten stoppen.
Zou het langer doorgaan dan zou er iets niet goed zijn en zou ik er nogmaals naar moeten laten kijken. 
Het stopt dus niet dus heb ik nogmaals een monteur laten komen maar ook die heeft het niet opgelost. Kan iemand mij helpen ?
0 Likes
2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mvdp2, goedemorgen.

Het is met de huidige compressoren die in de koelkasten gebruikt worden normaal dat de koelkast de hele dag aanslaat, dit zorgt namelijk voor een lager energieverbruik. 

Om te bepalen of dit binnen de fabrieksspecificaties valt zal dit beoordeeld moeten worden door een monteur. Wanneer dit niet binnen de specificaties valt zal de koelkast kunnen we de koelkast repareren. Is het niet mogelijk om de koelakst te repareren dan gaan we kijken naar een alternatieve oplossing, de bevindingen van onze technici zijn hier leidend in.

Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik ook serviceverzoek voor je indienen. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Mvdp2
First Poster
Opties

Onderstaande reactie gekregen op het serviceverzoek dat door Martijn van Samsung zelf is aangevraagd.

Wat moet ik hier nou mee. Begin er behoorlijk moedeloos van te worden.

Het begint erop te lijken dat we maar moet accepteren dat we de hele dag naar het iritante geluid van de koelkast moeten gaan luisteren.

Beste klant,
De koelkast voldoet aan de specificaties van Samsung.
Wij kunnen verder niets aan uw koelkast herstellen en leggen het voor bij Samsung.
U kunt, indien u nog klachten heeft dit doorgeven aan uw dealer.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Servilux Service Team

0 Likes