op 19-03-2018 08:22 AM
Op 27-7-2017 heb ik een samsung koelkast bij BCC gekocht.
Op deze koelkast zou op dat moment 50€ cashback zijn.
Echter maanden later en heen en weer gebeld/gemailt nog steeds geen 50€??
Reden? Het serienummer is reeds gebruikt??
Ik heb de koelkast thuis staan en kan dat aantonen, maar tot op heden word hier geen gehoor aan gegeven??
Mailtjes worden vaak genegeerd, en als ik bel krijg ik de klantenservice die vervolgens niks weet, en mij niet mag door verbinden met de betreffende afdeling..
Daarbij blijf Samsung zeggen dat BCC dit moet regelen, hun hebben blijkbaar de koelkast verkocht en retour genomen en vervolgens aan mij verkocht. Maar BCC noteerd geen gegevens bij het verkopen van producten? Hoe kan BCC dit dan doorgeven aan Samsung? Bcc zegt zelf dat dit een Samsung actie is, en hun hier los van staan.
Kortom zoals gewoonlijk, Ik word van kastje naar de muur gestuurd, terwijl dit een Samsung actie is, en heb nog steeds mijn 50€ cashback niet!
Ik vind het zeer jammer dat zo’n groot bedrijf als Samsung zo met zn klanten opgaat, ik heb speciaal voor dit type gekozen voor de cashback, en vervolgens krijg ik het niet eens..... hopelijk word ik via deze weg wel serieus genomen en krijg ik alsnog mijn cashback..
op 13-04-2018 04:06 PM
Geef die man zn 50 euro jemig doe niet zo moeilijk. Je verkoopt geen koelkast je verkoopt het merk Samsung. Respect voor de moeite die je doet, ik zou je klacht tot de geschillencommissie richten die gaan dan voor jou met samsung of bcc in gesprek. Kost 25/50 euro ofzo maar als je wint wat in deze een grote kans heeft zijn de kosten voor bcc / samsung.succes