Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Koelkast Cashback Actie en nog steeds geen geld?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2018 08:22 AM)
790 Weergaven
djdefjef
First Poster
Opties

Op 27-7-2017 heb ik een samsung koelkast bij BCC gekocht.

Op deze koelkast zou op dat moment 50€ cashback zijn.

Echter maanden later en heen en weer gebeld/gemailt nog steeds geen 50€??

Reden? Het serienummer is reeds gebruikt??

Ik heb de koelkast thuis staan en kan dat aantonen, maar tot op heden word hier geen gehoor aan gegeven??

Mailtjes worden vaak genegeerd, en als ik bel krijg ik de klantenservice die vervolgens niks weet, en mij niet mag door verbinden met de betreffende afdeling..

Daarbij blijf Samsung zeggen dat BCC dit moet regelen, hun hebben blijkbaar de koelkast verkocht en retour genomen en vervolgens aan mij verkocht. Maar BCC noteerd geen gegevens bij het verkopen van producten? Hoe kan BCC dit dan doorgeven aan Samsung? Bcc zegt zelf dat dit een Samsung actie is, en hun hier los van staan.

Kortom zoals gewoonlijk, Ik word van kastje naar de muur gestuurd, terwijl dit een Samsung actie is, en heb nog steeds mijn 50€ cashback niet! 

Ik vind het zeer jammer dat zo’n groot bedrijf als Samsung zo met zn klanten opgaat, ik heb speciaal voor dit type gekozen voor de cashback, en vervolgens krijg ik het niet eens..... hopelijk word ik via deze weg wel serieus genomen en krijg ik alsnog mijn cashback..

0 Likes
20 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Djdefjef, dat is wel apart inderdaad. Heb je voor mij het promotienummer (registratienummer), dan kan ik alles er voor je bijpakken. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
djdefjef
First Poster
Opties
Goedemorgen Nick,

hierbij het registratienummer: 1894243

Groeten.
Jeffrey
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dankje! Ik ga alles voor je nakijken en kom er op terug. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
djdefjef
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Is er inmiddels al meer duidelijk? 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ja, er zijn inderdaad 2 registraties met hetzelfde serienummer. De reden dat wij zulke registraties niet zomaar kunnen accepteren is omdat het natuurlijk gedaan kan zijn door familie of de winkel heeft een product herverkocht. Nu geef ik niet aan dat dit gebeurd is, maar dit is wel waarom het issue nu aan de hand is. 

Ik ben wel nog aan het kijken wat er te regelen valt, maar kan hierin nog niets beloven. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
djdefjef
First Poster
Opties

Oke dat begrijp ik,

Alleen jullie kunnen toch de ander persoon benaderen om de cashback terug te storten? 

Hij/zij heeft namelijk de cashback ontvangen terwijl ik daar recht op heb, ik heb tenslotte de koelkast aangeschaft en in mijn keuken staan. 

Als jullie hier bewijs van willen mogen jullie iemand langssturen, en/of foto's vragen.

Want blijkbaar is het mogelijk om een Samsung cashback product aan te schaffen, cashback ontvangen en product te retouren naar de winkel, oftwel gratis geld, dit moet toch niet kunnen lijkt mij? 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Er is  sprake van een outletmodel, dit is dus een tweedehands model. De winkel heeft dit verder geregeld, daar kunnen wij helaas niets meer aan doen. Je wordt geadviseerd dit met BCC verder te bespreken. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
djdefjef
First Poster
Opties

Dit krijg ik inderdaad keer op keer te horen..

Zoals al meerdere keren verteld is, Deze koelkast had schade op de deur, hierdoor heb ik korting van BCC gekregen (het zogenoemde outlet) Het is dus geen OUTLET model, deze is tijdens transport beschadigd.

Als ik BCC hierover spreek zeggen zij dat dit JULLIE Cashback is, en BCC kan hier dus niks aan doen. oftwel zoals gewoonlijk, van kastje naar de muur gestuurd en niemand die thuis is.. 

Jullie keren toch de cashback uit? wat heeft BCC hier dan mee te maken? 

Jullie weten toch ook waar de cashback naartoe is gegaan? BCC weet dat niet omdat dit via jullie gaat.

maar met andere worden kan ik dus de beloofde cashback vergeten... als ik dit geweten had was ik voor een andere koelkast gegaan... 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat het serienummer al eens is gebruikt bewijst in dit geval dat er sprake is van een outletmodel. Wat BCC hierin zegt is begrijpelijk, maar iets dat wij niet kunnen verifiëren. De verantwoordelijkheid voor welk model je krijgt en een kloppend serienummer ligt bij de winkel, daar heb je een koopovereenkomst mee gesloten. 

---------
Signature-Note10
0 Likes