op 18-03-2018 12:14 PM
Hallo daar sinds enige tijd geeft mijn wasmachine Samsung WF1124ZAC een 3E code meestal na een half uurtje draaien.
Het heeft niets te maken met de belading, en soms doet ie het weer een paar keer goed.
De belading kan soms vele zijn met een katoen was, maar soms ook bij een sneller was met nauwelijks iets er in.
Is er echt iets met de motor aan de hand.. En valt dit dan binnen de 10 jaar garantie op de motor?
op 19-03-2018 01:45 PM
Dat is niet best, Remco. Kun je even de stappen volgen die hier aangegeven worden?
op 19-03-2018 02:57 PM
De stappen doorloop ik steeds als t gebeurd. Machine uit.. later op starten vaak moet ik dan spoelen en centrifugeren of centrifugeren om de machine weer open te krijgen.. maar dat werkt dan weer wel..
blijft wel irritant dat elke keer dat je wast de kans op deze code er is.. en de vraag is dan wanneer stopt de wasmachine helemaal...
op 19-03-2018 04:31 PM
op 19-03-2018 04:59 PM
De wasmachine is net 4 jaar zag ik gisteren
op 20-03-2018 08:35 AM
op 08-04-2018 08:59 PM
op 08-04-2018 09:21 PM
Ik vind t ook maar een wassenneus, 10 jaar garantie op de motor geven. Maar de gevolg kosten bij een motordefect zitten er dan niet bij. Ik moet zeggen dat ik aardig de balen begin te krijgen van de machine.
Bij elke wat grotere was loopt de machine in storing. Koop je een extra zware machine, komen binnen 4 jaar deze klachten.. Dat had ik bij mijn Bosch hiervoor nooit deze deed t nog toen ik bedacht ik zal een wat zwaardere machine nemen. Hoef ik minder vaak te wassen.. Ben ik nu nog alles in kleine beetjes aan t doen, op een korte stand, want dat stoort ie vaak niet..
Hoe ik het al schrijf vaak niet.. Bij een grote was altijd wel!
Echt Samsung zo ga je niet met klachten om!
op 08-04-2018 09:26 PM
Wij balen ook en niemand is thuis om verantwoordelijkheid voor de kosten te nemen.
Het product is al kapot geleverd en we hebben al genoeg reparatiekosten gehad waardoor het een dure wasmachine is die kort mee gaat.
Ben benieuwd of Samsung een reactie geeft en met een moie oplossing komt want wij hebben een defecte wasmachine aangeschaft voor 650 euro.
op 09-04-2018 01:47 PM
Hoi @Remco6 en @Flessie, we begrijpen dat het een erg lastige situatie is waar jullie graag een oplossing voor willen. Wij kunnen een monteursafspraak inplannen, maar omdat de wasmachine buiten de fabrieksgarantie valt, zullen de voorrij- en reparatiekosten voor jezelf zijn, zoals @Nick heeft aangegeven. Wij geven 10 jaar garantie op de motor (het onderdeel) zelf. De overige kosten voor transport en arbeid vergoeden we echter niet. Nu kan ik me voorstellen dat het niet de ideale oplossing is, maar een andere optie kunnen we helaas niet bieden 😞