Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine WF1124ZAC geeft regelmatig 3E foutmelding

(Onderwerp aangemaakt op: 18-03-2018 12:14 PM)
20461 Weergaven
Remco6
Journeyman
Opties

Hallo daar sinds enige tijd geeft mijn wasmachine Samsung WF1124ZAC een 3E code meestal na een half uurtje draaien.

Het heeft niets te maken met de belading, en soms doet ie het weer een paar keer goed. 

De belading kan soms vele zijn met een katoen was, maar soms ook bij een sneller was met nauwelijks iets er in.

Is er echt iets met de motor aan de hand.. En valt dit dan binnen de 10 jaar garantie op de motor?

0 Likes
46 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat is niet best, Remco. Kun je even de stappen volgen die hier aangegeven worden? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Remco6
Journeyman
Opties

De stappen doorloop ik steeds als t gebeurd. Machine uit.. later op starten vaak moet ik dan spoelen en centrifugeren of centrifugeren om de machine weer open te krijgen.. maar dat werkt dan weer wel..

blijft wel irritant dat elke keer dat je wast de kans op deze code er is.. en de vraag is dan wanneer stopt de wasmachine helemaal... 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Nee logisch! Hoe oud is de wasmachine verder? 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Remco6
Journeyman
Opties

De wasmachine is net 4 jaar zag ik gisteren

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dan wordt het toch lastig. Ik kijk dan liever niet te snel naar een raparatie, omdat het buiten garantie valt. De motor zelf valt dan nog binnen garantie, maar de voorrijkosten en reparatiekosten niet. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Flessie
First Poster
Opties
En kan de printplaat kapot zijn door de motor?
Vergoeden jullie het dan ook? Want dit probleem heb ik ook en binnen 1 week na aanschaf wasmachine bleek de pribtplaat al kapot te zijn. Hierdoor kon ik de machine niet extra verzekeren en zit nu met de gebakken peren?
Hoe gaat Samsung dit veel voorkomende probleem oplossen?
0 Likes
Remco6
Journeyman
Opties

Ik vind t ook maar een wassenneus, 10 jaar garantie op de motor geven. Maar de gevolg kosten bij een motordefect zitten er dan niet bij. Ik moet zeggen dat ik aardig de balen begin te krijgen van de machine.

Bij elke wat grotere was loopt de machine in storing. Koop je een extra zware machine, komen binnen 4 jaar deze klachten.. Dat had ik bij mijn Bosch hiervoor nooit deze deed t nog toen ik bedacht ik zal een wat zwaardere machine nemen. Hoef ik minder vaak te wassen.. Ben ik nu nog alles in kleine beetjes aan t doen, op een korte stand, want dat stoort ie vaak niet..

Hoe ik het al schrijf vaak niet.. Bij een grote was altijd wel!

Echt Samsung zo ga je niet met klachten om!

Flessie
First Poster
Opties

Wij balen ook en niemand is thuis om verantwoordelijkheid voor de kosten te nemen. 

Het product is al kapot geleverd en we hebben al genoeg reparatiekosten gehad waardoor het een dure wasmachine is die kort mee gaat.

Ben benieuwd of Samsung een reactie geeft en met een moie oplossing komt want wij hebben een defecte wasmachine aangeschaft voor 650 euro.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hoi @Remco6 en @Flessie, we begrijpen dat het een erg lastige situatie is waar jullie graag een oplossing voor willen. Wij kunnen een monteursafspraak inplannen, maar omdat de wasmachine buiten de fabrieksgarantie valt, zullen de voorrij- en reparatiekosten voor jezelf zijn, zoals @Nick heeft aangegeven. Wij geven 10 jaar garantie op de motor (het onderdeel) zelf. De overige kosten voor transport en arbeid vergoeden we echter niet. Nu kan ik me voorstellen dat het niet de ideale oplossing is, maar een andere optie kunnen we helaas niet bieden 😞

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes