op 18-03-2018 12:14 PM
Hallo daar sinds enige tijd geeft mijn wasmachine Samsung WF1124ZAC een 3E code meestal na een half uurtje draaien.
Het heeft niets te maken met de belading, en soms doet ie het weer een paar keer goed.
De belading kan soms vele zijn met een katoen was, maar soms ook bij een sneller was met nauwelijks iets er in.
Is er echt iets met de motor aan de hand.. En valt dit dan binnen de 10 jaar garantie op de motor?
op 15-05-2019 01:09 PM
Veel succes,maar te gemoet komen doen ze niet.Trouwens het zijn steeds de soldeerpunten die barsten.Ik heb vorige week mijn nieuwe plaat zelf gerepareerd,na enkele maanden gekocht te hebben alweer stuk.Is dit dan nog normaal?
op 19-05-2019 08:33 AM
Zojuist aardig brandreukje aan machine,bij inspectie twee printbanen verbrand.Ga toch maar een nieuwe kopen.Maar geen Samsung
op 08-06-2019 07:56 PM
Wij ook een 3E fout, draait niet eens meer.
Online komt deze fout heel vaak voor, zijn uitgebreide filmpjes hoe en wat je kan doen. Alleen hadden wij het idee dat we een Wasmachine hadden gekocht ipv een Klusmachine.
Gaan vervangen maar idd geen Samsung meer, wordt gewoon weer een duitser.
op 17-09-2019 04:54 PM
Zelfde probleem hier, de bekende 3e melding, aka een probleem met de motor. Op de motor zit garantie, maar daar heb je weinig aan. Voorrijkosten zijn alleen al 95 euro zonder uurloon etc. Reparatie lijkt samsung daarmee actief te willen ontmoedigen met dergelijk prijzen.
Voor alle kosten bij elkaar kan je bijna een nieuwe wasmachine kopen.
Onze wasmachine was net 3 jaar oud. Tien jaar garantie op de motor is inderdaad een wassen neus. Ik lees dit probleem overal, de motor van samsung wasmachines zijn gewoon niet goed. Vanuit mijn ervaring zou ik dan ook nooit iemand een samsung wasmachine adviseren. Ik associeerde samsung altijd met een goede prijs/kwaliteit verhouding, maar dat is met deze wasmachines niet het geval. Die zijn slecht voor jullie imago samsung.
op 18-09-2019 12:01 PM
op 18-09-2019 12:29 PM
op 18-09-2019 04:45 PM
Omdat het product zelf buiten garantie valt, worden er inderdaad wel voorrij- en reparatiekosten in rekening gebracht. De motor zelf betaal je niet. Het is natuurlijk jammer om te lezen dat de kwaliteit je is tegengevallen en voor een ander merk hebt gekozen.
op 19-09-2019 08:41 AM
Beste Nadia,jullie printen zijn gewoon geen zak waart.Mijn toestel was na enkele maanden al stuk.De reperateur wist zonder te kijken dat de print stuk was en melde mij dat dit een dagelijks probleem was met samsung.Ik heb zelf een nieuwe gekocht buiten garantie en ook die was na een korte tijd stuk.Heb hem zelf hersteld en heeft daarna weer een korte gewerkt.Dan heb ik maar een AEG gekocht omdat vorige aeg 19 jaar zonder problemen gewerkt heeft.D eSamsung motor is goed van kwaliteit,maar de printen zijn slecht.
op 19-09-2019 08:46 AM
Ik heb nog een vraagje aan de betrokkenen,vanwaar kommen jullie machienes?Ik bedoel winkel.
op 19-09-2019 11:18 AM