Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine WF1124ZAC geeft regelmatig 3E foutmelding

(Onderwerp aangemaakt op: 18-03-2018 12:14 PM)
20496 Weergaven
Remco6
Journeyman
Opties

Hallo daar sinds enige tijd geeft mijn wasmachine Samsung WF1124ZAC een 3E code meestal na een half uurtje draaien.

Het heeft niets te maken met de belading, en soms doet ie het weer een paar keer goed. 

De belading kan soms vele zijn met een katoen was, maar soms ook bij een sneller was met nauwelijks iets er in.

Is er echt iets met de motor aan de hand.. En valt dit dan binnen de 10 jaar garantie op de motor?

0 Likes
46 Antwoorden
gina86
First Poster
Opties

Beste, ze hebben het destijds komen maken. Blijkt een fout te zijn in de printplaat. Blijkbaar dagelijkse was programma is bedoeld voor 2 T-shirt ofzo en niet meer qua gewicht. Moest van de technieker altijd katoen programma gebruiken en dan temp instellen, tenzij voor wol of handwas is. Naar het schijnt die garantie op de motor is blijkbaar ook bull***** omdat zo'n motor bijna niet kapot kan gaan, meestal problemen met de print plaat waar de kosten vandaag gaan komen. Sinds de herstelling krijg heb ik een aantal keren die code gekregen, omdat dat denk ik de was zwaar geladen was. En dan maar weer op katoen programma en dan is het in orde. Mvg

0 Likes
grover001
Apprentice
Opties

Ja hier ook last van die 3e codes.Heb een samsung eco 12 kg en ik heb ook vaker de 3e codes,1 keer een code over de pomp dat die verstopt was maar was niet zo.Als de 3e code komt dan moet ik eerst 2 trappen op om op de pauze/play knop te drukken en dan draait meestal (8 van de 10 keer)het programma af,maak niet uit welk programma.Snap niet en vind het bijzonder raar dat er 10 jaar garantie word gegeven op een motor en dat de voorrij en reparatiekosten niet onder de garantie vallen.Dus het vervangen of repareren van de motor kost geld maar de motor zelf niet,terwijl volgens de verhalen hier het vooral ligt aan de printplaat,dus waarom niet 10 jaar garantie op de printplaat?.Ik heb veel apparatuur van samsung,tv,koelkast,magnetron,wasmachine,telefoon en ssd in mijn pc,met al die heb ik nooit last (op wasmachine na dan) .Goed om te weten dat van die 10 jaar garantie ,want op mijn koelkast zit ook 10 jaar garantie op de convectiemotor die dus waarschijnlijk dezelfde "garantie "heeft als die 10 jaar op de motor van de wasmachine.Normaal gaan wasmachines minstens 8 jaar mee,vroeger wel meer dan 10 ,nu met die extra electronica gaat alles sneller stuk en dan lokt samsung de klant met 10 jaar garantie,oooo jaaa dat wil ik zo un wasmachine,maar aan het eind is alles een grote dikke adder onder het gras!! Ook vind ik het enorm klantonvriendelijk dat de klanten vaak hetzelfde antwoord of standaard antwoorden terug krijgen op vragen die gesteld worden,alsof samsung gewoonweg niet wil of het niet meer weet hoe dit te behandelen.....jammer samsung!!!

grover001
Apprentice
Opties

Heb samsnung eco 12 kg...Bij mij maakt het niet uit welk programma.heb ook de eco bubble uitgezet. Had het vandaag met beddengoed programma.katoen programma ingesteld en maakte ook niet uit,normaal las het gebeurd druk ik de pauze/play knop in en draait de wasmachine het programma af(8 van de 10 keer). Ook wel eens code gehad met de pomp,die verstopt bleek te zijn of niet werkte,niets mis mee bleek later,allemaal in dat "brein" van de wasmachine,de printplaat. Waarom daar op geen 10 jaar garantie? samsung weet duidelijk wel wat het probleem is en geeft dan 10 jaar garantie op motor terwijl ze heel goed weten dat die printplaten de boosdoener is en die een levensduur hebben van net buiten je garantie.Alleen de klant is gelokt met 10 jaar garantie op een motor,blablabla....

0 Likes
Bilal1983
First Poster
Opties
bij mij was de printplaat.. heb deze voor 59 euro laten repareren en werkt nu zeer goed
0 Likes
handigeharry
First Poster
Opties
3E printplaat kapot

Samsung je komt hier nooit meer in nooit meer..
Jullie weten goed dat je rommel verkocht hebt
1100 kapot in 5 jaar 2x printplaat
Internet staat er vol van.
Hier ow wat erg hebben wel iemand 400 euro kun je ongeveer 2 jaar vooruit he samsungetje
Ben zelf monteur trek er alles uit zet er arduino in en stuur hem aan via internet

Ik weiger nog enig dubbeltje aan jullie te geven

Mensen samsung zijn oplichters blijf er weg

En roest omg ga duits spul halen dit is echt bagger
0 Likes
handigeharry
First Poster
Opties
Oplichters 1e klas
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Welkom @handigeharry, bedankt voor de reactie. Je plaatst deze in een vrij inactief topic maar als we misschien ergens mee kunnen helpen, kun je het gerust laten weten en denken we graag met je mee. Veel succes! 

Groeten, 

Joey

0 Likes