Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Lichte vlekken in kleding, samsung ecco bubble

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2018 01:58 PM)
15261 Weergaven
Anne1978
First Poster
Opties

Wij hebben de samsung eccobubble waar we erg tevreden over zijn. Echter zitten er sinds een tijdje zitten regelmatig lichte vlekken in de kleding na een wasbeurt. We hebben de filter al schoongemaakt maar helaas blijkt dit niet de oplossing.  Zie voorbeeld voor voorbeeld vlek, is een soort licht doorschijnende vlek. Iemand een idee wat het kan zijn?samsung.jpg

0 Likes
Spring naar oplossing
15 Antwoorden
ErikNL
First Poster
Opties
Wat bedoel je met vetluis? Vanochtend 2 witte shirts met zwarte "vet" vlekjes terwijl er verder niets in zat.
Ik weet niet hoe foto's bij te voegen zijn, dat zou misschien kunnen helpen met determineren van het probleem.
Het vertrouwen in de wasmachine is op dit moment ongeveer 0, alles binnenste buiten wassen om schade te beperken, nog nooit zo'n slechte wasmachine gehad. Samsung qdrive eco bubble.
0 Likes
Anouk17
First Poster
Opties
Ik had vetluis in de machine. En dit kwam voornamelijk door zeepresten van poederwasmiddel. Heb hem helemaal schoongemaakt de bakjes slangen etc, en vervolgens met 2 vaatwastabletten op 90 graden laten draaien. Erna de witte was met de gele dasty ingespoten en gewassen. Daarna nergens meer last van gehad.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ErikNL, goedemiddag. 

Wanneer er te veel wasmiddel wordt gebruikt bij een wasprogramma kan dit voor vetluis zorgen en ontstaan er vlekken op je wasgoed. Helemaal wegkrijgen zal lastig worden maar door de wasmachine regelmatig te reinigen en erg behoedzaam zijn met het wasmiddel zal dit wel grotendeels tegengaan. Om dit enigszins tegen te gaan kan je een aantal kookwassen draaien met een beetje soda en oude handdoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ErikNL
First Poster
Opties
We wassen bijna niet met poeder, vrijwel altijd met vloeibaar wasmiddel.
Ook nog wel eens met azijn. Verder regelmatig trommel reiniging programma.
We zullen het een keer proberen, hopelijk helpt het.
0 Likes
Wwinters
First Poster
Opties

Hier ook net hetzelfde!! Sinds ik de ecobubble v Samsung heb 😩ik doe regelmatig kookwas en steeds de trommelreiniging wanneer het dit aangeeft. De vage bruine vlekken zijn er met niets uit te krijgen. Ik ben ten einde raad !!!!!

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Wwinters,

Gebruik je niet teveel wasmiddel? Dit kan namelijk vlekken veroorzaken. Kijk ook of er nergens vuil tussen is gekomen. Houd de trommel goed schoon en probeer het eens met oude handdoeken.

Groetjes,

Daphne

0 Likes