op 04-06-2018 01:58 PM
Wij hebben de samsung eccobubble waar we erg tevreden over zijn. Echter zitten er sinds een tijdje zitten regelmatig lichte vlekken in de kleding na een wasbeurt. We hebben de filter al schoongemaakt maar helaas blijkt dit niet de oplossing. Zie voorbeeld voor voorbeeld vlek, is een soort licht doorschijnende vlek. Iemand een idee wat het kan zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-06-2018 02:14 PM
Goeiemiddag @Anne1978! Ik haal het al wel een beetje uit je verhaal, maar voor de zekerheid.. De vlekken worden veroorzaakt door de was en zaten er niet al in? Het ziet er een beetje vettig uit, misschien dat er wat restanten overtollig wasmiddel in je wasmachine zijn blijven zitten. Heb je onlangs het trommelreinigings programma nog gedraaid? Zo niet, zou ik je dit als eerste aanbevelen.
op 05-06-2018 02:29 PM
op 27-09-2018 09:17 PM
Hoi Anne,
Ik heb precies hetzelfde probleem met dezelfde wasmachine! Al mijn witte was bevat nu dat soort vlekken. Het begon met kleine vlekken en wordt nu na een tijdje steeds erger tot grote kringen. Ik vraag me echt af hoe het kan. Heb de machine al een paar keer op 90 graden laten draaien. Zowel met een reinigingsmiddel als met azijn. Wordt er gek van. Durf nu ook geen witte was meer te draaien. Toch maar een monteur bellen....
Ik hoop dat je snel een oplossing vind, en als ik die heb laat ik je het weten!
Groetjes
op 28-09-2018 03:05 PM
Goeiemiddag @Anouk17, hopelijk kan ik nog een nuttige tip bedenken. Ik begrijp dat je alle bovenstaande tips al geprobeerd hebt (filter ook gecheckt?) wat ook nog nut kan hebben om te bekijken is hoe de afvoer slang in de afvoer pijp zit. We raden aan die er niet verder dan 10-15 cm in te steken, mocht hij er te diep in zitten kan het vieze water terugslaan wat de frisheid van de was uiteraard ook niet bevorderd. Kan je hier iets mee?
op 13-06-2019 11:48 PM
Ik heb de wasmachine nieuw en heb twee witte baby wasjes gedraaid.. allemaal nieuwe kleding en erzitten allemaal die grijzige vlekken op..
snap het niet.. nog nooit meegemaakt met vorige machines.
op 17-06-2019 11:07 AM
Hi @Sifalar,
Dat klinkt niet goed! Zou je hier een foto van kunnen sturen? En welke wasmachine heb je precies?
op 11-07-2022 02:16 PM
Idem hier, sinds kort veel vlekken op mijn was die ik er met niets meer uitkrijg. Ik reinig regelmatig de machine met trommelreinigingsprogramma en heb dit met mijn vorige wasmachine nooit voorgehad. Alle info om dit te voorkomen is welkom!
op 12-07-2022 02:22 PM
Wanneer er te veel wasmiddel wordt gebruikt bij een wasprogramma kan dit voor vetluis zorgen en ontstaan er vlekken op je wasgoed. Om dit enigszins tegen te gaan kan je een aantal kookwassen draaien met een beetje soda en oude handdoeken. Helemaal wegkrijgen zal lastig worden maar door de wasmachine regelmatig te reinigen en erg behoedzaam zijn met het wasmiddel zal dit wel grotendeels tegengaan.
Groeten,
Martijn
op 22-03-2023 07:12 PM