Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Z Fold 3 screen protector binnen scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 18-03-2023 11:54 AM)
7083 Weergaven
Speedy001
Apprentice
Opties

Beste bij mijn Fold 3 is  na enkele maanden de screen protector van het grote scherm  losgekomen aan de scharnieren(gekend probleem). Opgestuurd en ja onder garantie vervangen wat super was. Nu enkele dagen terug in gebruik 5 om juist te zijn en de nieuwe protector is nu reeds losgekomen tot het midden van het scherm. Wat staat er mij te doen ? Terug opsturen ben ik mijn toestel terug min 14 dagen kwijt en maken ze hem ook nog volledig leeg wat ik tot op heden nog steeds  niet begrijp, is precies een sport voor de service dienst. Mijn vraag is mag je deze screen protector zelf vervangen zonder dat de garantie hierdoor vervalt?

0 Likes
Spring naar oplossing
122 Antwoorden
Bianca-80
Apprentice
Opties
Man wat ben ik stink jaloers.
0 Likes
Bianca-80
Apprentice
Opties
Het lijkt mij ook echt een flip probleem, niet het probleem hoe wij met telexoon omgaan. Ik ben er super zuinig op aangezien het duur speelgoed is.
Bianca-80
Apprentice
Opties
Er was geen andere optie dan hem zo te melden. Ondanks dat ik steeds gemeld heb dat ie 5 mnd is en dit onder garantie dient te vallen. Dat zij zeggen dat schade is vind ik niet netjes. Ik heb de foto's gemaakt met toestel van iemand anders zodat ik bewijs had dat ie niet door een val of iets dit heeft opgelopen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Bianca-80, goedemorgen.

Als ik het goed heb is jouw reparatieaanvraag via Care+ komen te vervallen. Om na te gaan of dit ook onder de garantie valt kan je de telefoon aanmelden voor een reparatie op onze website, kies dan niet voor een Care+ aanmelding omdat dit ervoor zorgt dat je een eigen risico dient te betalen. In het servicecentrum zal je toestel dan ook onderzocht worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bianca-80
Apprentice
Opties
Samsung had die melding voor mij gedaan, kunnen ze mijn telefoon dan nog koppelen met die melding, niet dat mijn telefoon zoek raakt. Krijg ik mijn geld dan terug ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Jouw telefoon is inmiddels dus wel opgehaald? De kosten van het eigen risico kan ik helaas niet terug laten betalen maar als je mij een privé berichtje stuurt, ga ik wel kijken hoe we dit in orde kunnen maken.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Bianca-80
Apprentice
Opties
Ik heb nu geprobeerd nieuwe melding te maken en ze blijven nu vragen om ophaaldag. Hoe doe ik prive berichtje?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan me via de link in het vorige bericht een privé berichtje sturen, lukt dit niet kopieer dan: https://bit.ly/3BoC5B0 naar je status balk.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Dick1966
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem als in dit forum beschreven wordt; de toplaag barst op de vouwnaad en dat komt echt niet door schade of door mijn onvoorzichtige gebruik.

En ook ik zie er als een huis tegenop om mijn telefoon leeg te maken en meerdere dagen te missen (en bovendien heb ik nu geen volwaardig vervangend toestel, dat heb ik weggegeven aan een Oekraiense vluchteling). 

Het barsten van de toplaag op de vouwnaad lijkt een vaker voorkomend probleem als ik op internet zoek (bij het reparatie center in Amsterdam waar ik even ben langs geweest werd niet bevestigd dat dit probleem vaker voorkomt en moest 'bekeken worden' of dit onder de garantie valt, werd mij vorige maand gezegd: ik moest een afspraak maken en dan maar afwachten hoe lang de reparatie gaat duren). 

Enfin, is er inmiddels een snellere oplossing mogelijk om de toplaag te vervangen 'terwijl ik wacht' desnoods elders (niet bij Samsung)1 of desnoods met verval van garantie?

0 Likes
Chiefpep
Journeyman
Opties
Inmiddels heb ik twee verschillende toplagen laten aanbrengen bij alternatieve reparateurs. En echt niet de eerste de beste. De toplagen zullen allemaal vroeg of laat barsten. Inmiddels laat ik hem er gewoon af. Geen ergernis, beeld prachtig helder en ik maak me totaal niet druk om zonder toplaag de telefoon te bedienen. En, de telefoon heb ik nooit weg hoeven sturen, leeg hoeven halen of wat dan ook. Klaar terwijl je wacht. Al met al: toplaag eraf halen. Totaal nutteloos.