Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Z Fold 3 screen protector binnen scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2022 11:18 AM)
1125 Weergaven
Speedy001
Apprentice
Opties

Beste bij mijn Fold 3 is  na enkele maanden de screen protector van het grote scherm  losgekomen aan de scharnieren(gekend probleem). Opgestuurd en ja onder garantie vervangen wat super was. Nu enkele dagen terug in gebruik 5 om juist te zijn en de nieuwe protector is nu reeds losgekomen tot het midden van het scherm. Wat staat er mij te doen ? Terug opsturen ben ik mijn toestel terug min 14 dagen kwijt en maken ze hem ook nog volledig leeg wat ik tot op heden nog steeds  niet begrijp, is precies een sport voor de service dienst. Mijn vraag is mag je deze screen protector zelf vervangen zonder dat de garantie hierdoor vervalt?

0 Likes
122 Antwoorden
Bieb
First Poster
Opties
Hallo, ik had het zelfde na 8 mnd, en kreeg een barst in de vouwlijn. Volgens de Samsung store in Rotterdam was het mijn eigenschuld. Gelukkig heb ik een verzekering afgesloten bij het aanschaffen van de telefoon. Die hebben het scherm en folie vervangen. Eigenrisico was 65 euro.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dopey1985, goedemorgen.  

Via onze website kan je je telefoon dan aanmelden voor de ophaalservice. In het servicecentrum wordt je telefoon onderzocht en aan de hand van het onderzoek wordt bepaald of dit wel of niet binnen de garantievoorwaarden valt. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MrMaikey
Student
Opties
Ik heb de Samsung Galaxy fold 3 vanaf februari en sinds kort laat de screen protector los bij de vouw van de telefoon. Nu ben ik druk bezig met erachter te komen hoe ik dit kan oplossen. Via whatsapp geeft Samsung aan dat ik langs een Samsung servicepunt kan gaan en aan de telefoon geeft Samsung aan dat dit alleen opgelost kan worden via de ophaalservice. Ik weet dat het eenmalig gratis gedaan wordt maar als dit hierna nog 3 keer moet gebeuren hou ik mij hart vast de komende anderhalf jaar. Daarbij lees ik enkele ervaringen in deze community die mij zorgen baren, denk aan issues met reparaties en mensen die voor niks naar een samsung service punt zijn gegaan. Wat is nou de beste manier om dit op te lossen, telefoon heeft geen gebruikersdefecten. 
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Voor zover ik weet kunnen ze dit in Utrecht doen voor je. Neem even contact met ze op via google dan reageren ze blijkbaar zelf ook. En in het vervolg kan je ze los kopen en zelf erop zetten. Is super makkelijk want ik heb het ook op mijn Fold 2 gedaan. In het begin was ik ook huiverig maar het viel echt reuze mee.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MrMaikey
Student
Opties
Ja heb wederom via whatsapp contact gehad en moest het via ophaalservice doen. Veel laten de protector er af en gebruiken hem zonder maar dat vind ik te spannend. Nu bezig alles leeg te maken zodat hij morgen mee kan, ben benieuwd hoe het verloopt. En in het vervolg wellicht zelf proberen, na de eerste keer gratis via Samsung zelf waarschijnlijk goedkoper. Thanks voor je tip.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Tja als je in de buurt van Utrecht woont kan je er gewoon langs en ze doen het daar voor je. Misschien ook op andere plekken. Bij de Fold 2 deden ze dit niet, de Fold 3 en Flip 3 wel. Fold 4 en Flip 4 wachten ze nog op een speciaal apparaat. 

Maak foto's en video van je huidige staat van je telefoon! Dit om verassingen te voorkomen achteraf.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Tjepke
Apprentice
Opties
Ik blijf me verbazen dat hier niet wat actiever door Samsung wordt ingespeeld. Het los laten van de screenprotector op de vouw is immers een probleem dat, in mijn beleving, bij elke flip 3 optreed. Weet niet of dit probleem voor de flip 4 al is opgelost, maar dit is toch de bottleneck van het verdere fijne toestel.
Daarnaast blijven er problemen met de "breng en haalservice" waardoor de moed bij de meeste gebruikers ook al in de schoenen schiet. Ook dat voor een simpele screenprotector vervanging je hele toestel wordt leeggegooid vind ik wat te veel van het goede.
Dit zou toch veel beter opgepakt moeten worden.
MartijnK
MegaStar
Opties

@Tjepke

Bedankt voor je tips, we zullen dit intern doorzetten en bespreken. Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met de verbetering van de gebruikerservaring, hopelijk dat we deze service op korte termijn ook kunnen aanbieden bij onze Service Punten 💙

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
rafiti
First Poster
Opties

Hallo Martijn

Ik heb hier ook last van echter na contact met Samsung kreeg ik te horen dat dit niet onder de fabrieksgarantie viel volgens de dame in kwestie was het gebruikersschade hoe dan?? Heb hem nog geen jaar.

Dus ja als u mij kan vertellen wat ik moet doen en welke kosten eraan zijn verbonden dan hoor ik het graag

0 Likes
FLooDnl
Journeyman
Opties
Btw als je nog steeds nee krijgt ik heb zwart op wit staan voor je dat dit een toestel issue is en geen gebruikers issue mocht je dat nodig hebben moet je me je email even via dm sturen