op 18-03-2023 11:54 AM
Beste bij mijn Fold 3 is na enkele maanden de screen protector van het grote scherm losgekomen aan de scharnieren(gekend probleem). Opgestuurd en ja onder garantie vervangen wat super was. Nu enkele dagen terug in gebruik 5 om juist te zijn en de nieuwe protector is nu reeds losgekomen tot het midden van het scherm. Wat staat er mij te doen ? Terug opsturen ben ik mijn toestel terug min 14 dagen kwijt en maken ze hem ook nog volledig leeg wat ik tot op heden nog steeds niet begrijp, is precies een sport voor de service dienst. Mijn vraag is mag je deze screen protector zelf vervangen zonder dat de garantie hierdoor vervalt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-09-2022 01:15 PM
op 04-10-2022 10:24 AM
Hi @dopey1985, goedemorgen.
Via onze website kan je je telefoon dan aanmelden voor de ophaalservice. In het servicecentrum wordt je telefoon onderzocht en aan de hand van het onderzoek wordt bepaald of dit wel of niet binnen de garantievoorwaarden valt. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn
op 04-10-2022 10:05 PM
op 05-10-2022 09:46 AM
Voor zover ik weet kunnen ze dit in Utrecht doen voor je. Neem even contact met ze op via google dan reageren ze blijkbaar zelf ook. En in het vervolg kan je ze los kopen en zelf erop zetten. Is super makkelijk want ik heb het ook op mijn Fold 2 gedaan. In het begin was ik ook huiverig maar het viel echt reuze mee.
op 05-10-2022 10:52 AM
op 05-10-2022 11:18 AM
Tja als je in de buurt van Utrecht woont kan je er gewoon langs en ze doen het daar voor je. Misschien ook op andere plekken. Bij de Fold 2 deden ze dit niet, de Fold 3 en Flip 3 wel. Fold 4 en Flip 4 wachten ze nog op een speciaal apparaat.
Maak foto's en video van je huidige staat van je telefoon! Dit om verassingen te voorkomen achteraf.
op 14-10-2022 05:00 PM
op 17-10-2022 01:44 PM
Bedankt voor je tips, we zullen dit intern doorzetten en bespreken. Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met de verbetering van de gebruikerservaring, hopelijk dat we deze service op korte termijn ook kunnen aanbieden bij onze Service Punten 💙
Groeten,
Martijn
op 22-10-2022 09:19 AM
Hallo Martijn
Ik heb hier ook last van echter na contact met Samsung kreeg ik te horen dat dit niet onder de fabrieksgarantie viel volgens de dame in kwestie was het gebruikersschade hoe dan?? Heb hem nog geen jaar.
Dus ja als u mij kan vertellen wat ik moet doen en welke kosten eraan zijn verbonden dan hoor ik het graag
op 22-10-2022 01:10 PM