Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte uitlevering pre-orders

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2023 12:04 AM)
477 Weergaven
melliW-Flip5
Explorer
Opties
Erg triest hoe Samsung omgaat met uitleveren van pre-orders. Heb ik voordat de producten in de winkel lagen al besteld, zie ik links en rechts al mensen met de producten lopen. Samsung stuurt een sms dat ze me niet vergeten zijn. Het komt er aan (10d later). Ze zijn de order dan misschien niet vergeten, maar de klant wel. Lekker flexen met nieuwe modellen is er niet meer bij. Enige coulance van Samsung is ver te zoeken. Het erge is mog dat ik mijn oude toestel nog wil inruilen. Die waarde neemt nu natuurlijk ook af. Zijn genoeg dingen die het leed kunnen verzachten.Waar blijft de reactie van Samsung? 
11 Antwoorden
Opties
Hier ook precies hetzelfde,
Geef samsung nog een dag voor mijn pre order!

Staat al in de winkelmand bij Bol.com ( morgen in huis ) moet wel want ga vrijdag op vacantie en wil de galaxy watch6 mee nemen..

Bandje die ik al heb gekregen morgen ze weer terug hebben..

Te jammer..
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @melliW-Flip5,

Ik kan mij goed voorstellen at je graag snel jouw nieuwe toestel in huis wilt hebben. Door de grote drukte die we op dit moment op onze site hebben, duren sommige leveringen langer dan verwacht. Uiteraard excuses hiervoor. Zodra jouw bestelling is verzonden, krijg je daar bericht van.

Zolang je jouw oude toestel tijdig opstuurt na het ontvangen van jouw nieuwe toestel, is er geen probleem. Mocht de uiteindelijke waarde toch anders zijn, zal je hier ook bericht van krijgen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
melliW-Flip5
Explorer
Opties
Ik stuur hem niet terug naar Samsung, want jullie betalen ver onder de marktwaarde.
Verder is dit bericht precies als andere eerdere berichten van Samsung...pappen en nathouden. Kortom nietszeggends en nietsbelovend. Verwaarlozing van jullie beste klanten. Wat ik het ergste vind is dat het eigenlijk respectloos overkomt. Alleen een paar slappe excuses waar niemand wat voor koopt. Als dit de houding van Samsung is, was dit mijn laatste Samsungaankoop
0 Likes
melliW-Flip5
Explorer
Opties
Nog even wat anders...kom ik op een feestje...denk je dan dat ik de telefoon met trots laat zien? En wat denk dat de feedback van mij zal zijn op de vraag hoe die bevalt? Het verhaal zal in ieder geval gaan over de wijze waarop Samsung met de klant omgaat...
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Uiteraard kan ik mij goed voorstellen dat je het anders had willen zien. Echter kan ik geen bestellingen laten versnellen. Ik ga ervan uit dat je een bericht zal ontvangen als jouw toestel verzonden is. 

Als er tussendoor vragen zijn over de bestelling, mogen deze altijd gesteld worden. 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
melliW-Flip5
Explorer
Opties
Jij kan er persoonlijk niets aan doen. Wel zou het Samsung organisatie sieren om een gebaar te maken. Een blijk dat ze de "Echte Samsung fans" niet laten zitten en hun respecteren. Daar kan je wel wat aan doen dat bericht kan je aan het senior management doorgeven
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Elke soort feedback zal zeker serieus genomen worden en ontvangen we graag. Daar maken we de Community en de service beter mee. 

Als er nog vragen zijn, weet je ons te vinden!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Wil1971
First Poster
Opties
Ik heb ook de watch 6 besteld maar duurt erg lang voordat er iets komt eerste levering was eigenlijk 4 augustus nu is het 16 augustus weer geen track and tracé gekregen ben aan het denken om hem maar te annuleren
0 Likes
Quirana
Journeyman
Opties

Het is echt diep triest hoe het met de levering gaat, en de klantenservice weet ook van niets. Bij mij hetzelfde. Is nu doorgezet naar logistiek, dat betekent weer 3 dagen wachten voor er überhaupt een antwoord komt….

0 Likes