Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold 4 binnenscherm defect na factory reset

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2023 12:14 AM)
390 Weergaven
andre_dor
First Poster
Opties

Ik heb een fold 4 , nooit geen problemen gehad .

ni wilde ik dus echter de fold 5. Dus heb ik de fold 4 leeggemaakt en factory reset gedaan , toen deze ging opstarten heb ik hem afgesloten omdat ik hem niet hoefde in te stellen , nu kwam er echter net iemand om hem over te nemen , dus ik zeg nog in nieuwstaat altijd in in een hoesje gezeten en screen protector aan de buitenkant . En met het opstarten ineens het binnenscherm wat in een freeze hangt , en een zwarte balk over het midden van boven naar beneden .

nu las ik dus dat dat wel vaker voorgekomen is na een reset ( hoe dan….. ?. ) en dat diegene naar Samsung service center is geweest en daar kreeg hij te horen dat ze de software gingen terug zetten en ook het scherm vervangen .

lijkt me nogal vreemd eigenlijk maar ik ervaar nu hetzelfde , 

het lijkt me een geval van garantie .. echter heb ik geen zin om er geld aan uit te geven en dan dalijk ineens weg gestuurd te worden  met een dikke rekening , aangezien je lees dat schermen niet onder garantie vallen..

alleen er is geen enkele schade en de protector zit er ook gewoon nog op aan de binnenkant.

de vraag is dus wat ik nu moet gaan doen..

samsung care loopt af maar dan krijg je altijd je eigen risico berekend wat natuurlijk bizar is als je er niets aan kan doen , en met een toestel wat je verkoop ook zonde van je geld

0 Likes
1 Antwoord
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_LUvtkkU, welkom op de Community!

Schade aan het scherm (bijvoorbeeld een scheur of barst) zal buiten de garantie komen te vallen. Dit valt namelijk onder gebruikersschade. Het is aan de monteur te bepalen of dit daadwerkelijk ook zo is. Dit is namelijk niet op een afstand te bepalen.

Je kan een afspraak maken voor één van onze service centers: https://bit.ly/2CKz9mr.

Groetjes,

Daphne

0 Likes