Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector Galaxy Z-Flip laat los

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2022 10:51 AM)
1716 Weergaven
Lafertin
Navigator
Opties

Hi,

Ik heb flip 3 en nu laat in de vouw de screenprotector los.

Nu kan ik nergens een winkel vinden die dit kan fixen.

Ik vind niks op de Samsung website. Alleen omdat ik niet mag verwijderen zit dit in de garantie ? 

0 Likes
69 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als dat niet een van je opties is dan is er nog maar  1 optie en dat is zelf (laten) vervangen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
BasBoos
Pathfinder
Opties
Waar kan ik zoiets laten doen? Een Samsung winkel?

Leeghalen voor een schermfolie is gewoon iets uit 1996. En dat voor een 1700 euro telefoon is gekkenwerk.

0 Likes
Bruutil
Journeyman
Opties

HIer hetzelfde probleem; een Flip 3 uit oktober. Ook barsten in de protector ter hoogte van het buigpunt.

Ik kan de telefoon ook niet dagen kwijt zijn en mogelijke discussies die er bij kunnen komen, dus waar kan dit soort reparaties uitgevoerd worden? Service Center Utrecht gaf mij al nul op rekest....Flip3.jpg

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zelf vervangen dan? Makkelijk te doen. Heb het op mijn Fold2 ook gewoon zelf gedaan.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Bruutil
Journeyman
Opties

Zojuist bij een lokale reparateur een nieuwe screenprotector laten plaatsen. De protector van Samsung was inderdaad aan het scheuren; het AMOLED eronder was prima in orde.

Hopelijk kan ik de bon nog declareren bij Samsung?

BasBoos
Pathfinder
Opties
Waar zit die reparateur?
0 Likes
BasBoos
Pathfinder
Opties
Mag ik vragen hoe? Heb dikke bouw vingers namelijk :smiling-face:
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Bruutil
Journeyman
Opties

In Zevenaar, Grietsestraat. Hij had er alleen maar 1 op voorraad en was zijn eerste keer bij een Flip; helaas wat stof eronder dus volgende week vervangen we degene die hij er nu op gezet heeft. Kost me totaal 20 euro. Ik heb zelf het gevoel dat de respons van het scherm beter is geworden; wellicht net iets dunner materiaal...

0 Likes
Bruutil
Journeyman
Opties

Dit filmpje is voor een Fold. Wellicht dat een Flip iets makkelijker is want kleiner :winking-face:

0 Likes