op 24-06-2022 10:25 AM - laatst bewerkt op 18-07-2022 02:16 PM door MartijnK
Hey allemaal,
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-06-2022 03:07 PM
op 24-06-2022 03:08 PM
op 27-06-2022 02:37 PM
Hi @Sethisfying,
Heeft een fabrieksherstel nog geholpen of heb je het toestel inmiddels ter reparatie aangemeld?
Houd ons op de hoogte.
Groetjes,
Esma
op 27-06-2022 03:36 PM
Mijn advies is het toestel niet via Samsung te laten repareren. Het is een proces wat op geen enkele manier als transparant kan worden gekenmerkt. Zelf spijtig genoeg enorm vervelende en langslepende ervaring mee. Het gaat zeer waarschijnlijk geen garantie zijn mocht je ook maar een krasje ergens op het toestel hebben zitten. Belangrijker is dat communicatie nauwelijks mogelijk is mocht er een onderdeel niet op voorraad zijn of iets anders niet volgens plan lopen. Bij mij zijn gemaakt afspraken vervolgens niet nagekomen ondanks al 'het begrip' wat de medewerkers hebben voor de situatie. Advies is elders te informeren over een reparatie mogelijkheid en beter nog een ander merk toestel te kopen aangezien dit in mijn beleving niet mogelijk zou moeten zijn!
op 27-06-2022 03:46 PM
op 27-06-2022 03:47 PM
op 29-06-2022 10:50 AM
Hi @Sethisfying,
Jouw toestel van Samsung wordt gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, mits er sprake is van gebruikersschade. Meer informatie over de garantievoorwaarden kun je terugvinden op onze website: https://bit.ly/3meIFlY.
Houd ons op de hoogte! Hopelijk ontvang je binnenkort meer informatie over jouw toestel 😉
Groetjes,
Esma
op 30-06-2022 11:03 AM
Ik heb dit probleem ook sinds een tiental dagen. Het begon met niet meer reageren op openen van het toestel; vervolgens reageerde het toestel ook slecht op de powerknop. Inmiddels valt het toestel meerdere keren per dag uit, vooral met dichtklappen en blijft hij eigenlijk alleen aan aan de oplaadkabel en opengeklapt.
Ik zal de soft reset, backup en fabrieksherstel proberen. (Dit bericht plaats ik dus vanuit het perspectief dat het goed is om te weten als hier meer gebruikers last van hebben.)
Met vriendelijke groet, Yvonne
op 30-06-2022 11:19 AM
Hi @Members_yYhCJO1,
Goed dat je ons een bericht stuurt en vervelend om te lezen dat je ook problemen ervaart met jouw toestel. Houd ons op de hoogte als je de bovenstaande stappen hebt uitgeprobeerd (soft reset, veilige modus, back-up en reset).
Groetjes,
Esma
op 30-06-2022 03:09 PM
Helaas heeft de soft reset, back-up en reset niet het probleem opgelost. Ik neem aan dat de volgende stap is om het toestel aan te melden voor reparatie?
Met vriendelijke groet, Yvonne