Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm Galaxy Z Flip 3 reageert niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2022 10:25 AM)
8108 Weergaven
Sethisfying
Journeyman
Opties

Hey allemaal,

Afgelopen dagen reageert het scherm van mijn flip 3 niet meer als die wordt geopend. 

Hier mee bedoel ik dat hij dus niet automatisch aan gaat, zelfs niet als ik de power knop in klik.

Iemand anders hier ook last van?

En wat kan ik hier het beste voor doen?

Met vriendelijke groet,

Seth 
0 Likes
Spring naar oplossing
37 Antwoorden
Sethisfying
Journeyman
Opties
Werkt nogsteeds niet..
0 Likes
Sethisfying
Journeyman
Opties
Ik ga het eens proberen!
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Sethisfying,

Heeft een fabrieksherstel nog geholpen of heb je het toestel inmiddels ter reparatie aangemeld?

Houd ons op de hoogte. 

Groetjes,

Esma

0 Likes
Members_d4trKZI
Explorer
Opties

Mijn advies is het toestel niet via Samsung te laten repareren. Het is een proces wat op geen enkele manier als transparant kan worden gekenmerkt. Zelf spijtig genoeg enorm vervelende en langslepende ervaring mee. Het gaat zeer waarschijnlijk geen garantie zijn mocht je ook maar een krasje ergens op het toestel hebben zitten. Belangrijker is dat communicatie nauwelijks mogelijk is mocht er een onderdeel niet op voorraad zijn of iets anders niet volgens plan lopen. Bij mij zijn gemaakt afspraken vervolgens niet nagekomen ondanks al 'het begrip' wat de medewerkers hebben voor de situatie. Advies is elders te informeren over een reparatie mogelijkheid en beter nog een ander merk toestel te kopen aangezien dit in mijn beleving niet mogelijk zou moeten zijn!

0 Likes
Sethisfying
Journeyman
Opties
Het heeft niet geholpen en hoor nu ook telkens een tikje als me scherm uit springt heb aangemeld voor een reparatie
0 Likes
Sethisfying
Journeyman
Opties
Bedankt voor de info heb helaas al de reparatie aangevraagt laten we hopen dat het me niks extras kost...
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Sethisfying,

Jouw toestel van Samsung wordt gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, mits er sprake is van gebruikersschade. Meer informatie over de garantievoorwaarden kun je terugvinden op onze website: https://bit.ly/3meIFlY.

Houd ons op de hoogte! Hopelijk ontvang je binnenkort meer informatie over jouw toestel 😉

Groetjes,

Esma

0 Likes
Members_yYhCJO1
Student
Opties

Ik heb dit probleem ook sinds een tiental dagen. Het begon met niet meer reageren op openen van het toestel; vervolgens reageerde het toestel ook slecht op de powerknop. Inmiddels valt het toestel meerdere keren per dag uit, vooral met dichtklappen en blijft hij eigenlijk alleen aan aan de oplaadkabel en opengeklapt. 

Ik zal de soft reset, backup en fabrieksherstel proberen. (Dit bericht plaats ik dus vanuit het perspectief dat het goed is om te weten als hier meer gebruikers last van hebben.)

Met vriendelijke groet, Yvonne

EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Members_yYhCJO1,

Goed dat je ons een bericht stuurt en vervelend om te lezen dat je ook problemen ervaart met jouw toestel. Houd ons op de hoogte als je de bovenstaande stappen hebt uitgeprobeerd (soft reset, veilige modus, back-up en reset). 

Groetjes,

Esma

0 Likes
Members_yYhCJO1
Student
Opties

Helaas heeft de soft reset, back-up en reset niet het probleem opgelost. Ik neem aan dat de volgende stap is om het toestel aan te melden voor reparatie? 

Met vriendelijke groet, Yvonne

0 Likes