Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm Galaxy Z Flip 3 reageert niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2022 10:25 AM)
8086 Weergaven
Sethisfying
Journeyman
Opties

Hey allemaal,

Afgelopen dagen reageert het scherm van mijn flip 3 niet meer als die wordt geopend. 

Hier mee bedoel ik dat hij dus niet automatisch aan gaat, zelfs niet als ik de power knop in klik.

Iemand anders hier ook last van?

En wat kan ik hier het beste voor doen?

Met vriendelijke groet,

Seth 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
37 Antwoorden
DennisTimmermans
Explorer
Opties
Op mijn z flip valt mijn scherm maak uit. Denk bijvoorbeeld aan tijdens het kijken van een video. Geluid speelt wel verder. En kan schollen (tiktok) maar zie niks op het scherm. Software is up to date. Soft reset gedaan. En mijn collega's met de zelfde zflip heeft dit probleem ook?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ik zou even allebei een foutrapport verzenden via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Je zou ook nog een fabrieksherstel kunnen proberen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @DennisTimmermans, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om een foutrapport in te dienen met de tip van @Patrick? Heb je dit enkel met video's op TikTok? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.

De volgende stap zou dan een fabrieksreset worden, maak wel eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp hierbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens in als nieuw en zet geen back-up terug.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DennisTimmermans
Explorer
Opties
Helaas! Is in veilige modus nogsteeds dit probleem...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @DennisTimmermans, goedemorgen.

Wanneer je dit ook ervaart in de Veilige Modus, zal de volgende stap een reparatie worden. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Robin-V
First Poster
Opties
Misschien kan je een Soft Reset proberen? Aan/Uit knop en volume omlaag ingedrukt houden en dan Reset hij.

Deze reset behoud alle gegevens en foto's er word dus niks verwijderd.
0 Likes
Sethisfying
Journeyman
Opties
Heb hem vandaag geüpdatet en probleem blijft voorkomen..
0 Likes
Robin-V
First Poster
Opties
Bedoel je met geüpdated dat je de reset hebt gedaan?
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Vervelend dat dit gebeurd. Om uit te sluiten waar dit aan ligt stel ik een backup + fabrieksherstel voor.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-o...

Als het probleem hierna blijft is reparatie de volgende stap > https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick