Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pdf files gaan niet open

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2023 01:03 PM)
508 Weergaven
Anja64
Journeyman
Opties
Sinds gister kan ik geen pdf meer dowloaden, krijg een pop up dat ik de meldingen aan moet zetten maar kom dan vervolgens in de app van mijn Canon printer en krijg de pop up niet weg maar de file dus ook niet open.

Iemand enig idee?

Dank
Anja
0 Likes
15 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Anja64
Journeyman
Opties
Ik heb nog even gekeken ik heb er zelfs 2, adobe, easy reader en nog een en Microsoft staat daar ook bij
0 Likes
Anja64
Journeyman
Opties
Oh super, ga ik dat even doen, dankjewel
0 Likes
Anja64
Journeyman
Opties
Ik heb de instellingen gereset maar nog steeds kan ik niet downloaden. Kan het zijn omdat mijn adobe account op mijn google mail (van de telefoon staat) en mijn instellingen van de telefoon op mijn hotmail account?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je de exacte stappen kunnen uitleggen die je neemt om het te downloaden? Ik denk dat je ergens wat fout doet. De knop print bijvoorbeeld moet je niet gebruiken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Anja64, goedemiddag.

Je kan dan het beste even een afspraak maken voor Hulp-op-Afstand. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes