op 18-09-2023 09:41 PM - laatst bewerkt op 20-09-2023 01:41 PM door MartijnK
Ik heb nu de z flip 5 2 maanden ongeveer en de batterij is binnen halve dag leeg om 1400 moet ik al beginnen met laden, want dan heb ik 15 procent, hoop dat jullie snel met een oplossing komen
op 20-09-2023 01:44 PM
Hoi @Laila42, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Hoe ziet het batterijverbruik eruit? Ga hiervoor naar Instellingen > Batterij en Apparaat onderhoud > Batterij, staan hier apps tussen die opvallen vanwege het verbruik?
Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons 😇
Groeten,
Martijn
op 11-03-2024 07:05 AM
op 14-03-2024 10:35 AM
Goeiemorgen @daisyg ,
Goed dat je dit eventjes bij ons aankaart. Bij normaal gebruik hoort de accu van jouw telefoon ongeveer een volledige dag mee te gaan. Mocht dit niet het geval zijn, dan ligt dit mogelijk aan één of meerdere apps van een andere ontwikkelaar. Ben je al eens met een fijne kam door jouw lijst met geïnstalleerde apps gegaan? Zo niet, dan raad ik je aan om dit vooral te doen. Vaak maakt dit al een groot verschil.
Daarnaast raad ik je ook aan om regelmatig gebruik te maken van de Apparaatonderhoud functie. Deze functie kan je vinden bij "Instellingen > Apparaatonderhoud" en kan je op jouw startscherm plaatsen door rechtsboven op de drie puntjes te drukken.
Groetjes,
Alice