Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fold 4 display screen protector laat los

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2023 03:03 PM)
6442 Weergaven
melliW-Flip5
Explorer
Opties
Ik heb mijn fold 4 nog geen jaar. De display protector laat los. Is dat normaal? Valt dit binnen de Samsung garantie? Kan ik fit gemakkelijk zelf vervangen?
0 Likes
Spring naar oplossing
41 Antwoorden
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties

Goedemorgen Martijn. Is vandaag de dag dat je me goed nieuws brengt dat mijn toestel gemaakt is en naar me opgestuurd gaat worden? Sinds zondag zonder je kostbare telefoon zijn is een lange tijd. Ik heb zelf nog niets gehoord

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook wij zijn nog in afwachting van een terugkoppeling. Wanneer de reparatie van jouw toestel is voltooid, krijg je ook via de e-mail hier een berichtje over.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties

Nee dus 😅

maar, dit is normaal hoe lang dit duurt? Het zou 3 werkdagen duren en officieel heb ik niks meer gehoord nadat mijn telefoon zondag is opgehaald. Het is dat jij me hielp aan dat iRMA nummer @MartijnK 

0 Likes
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties

😓

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @TheMazeDammit, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik heb mijn collega's ook een reminder gestuurd en hoop je hier zo snel mogelijk duidelijkheid in te kunnen geven. Houd ondertussen ook goed je e-mail in de gaten 😇

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

0 Likes
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties
Goedemorgen, ik vind het wel fijn dat je reageert maar heb wel het idee dat dit een standaard antwoord is in deze community. Ik hou mijn email al sinds zondag goed in de gaten. Ik krijg niet echt antwoord over de status: hoezo duurt het zo lang en waarom.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Niet alle onderdelen waren voorradig in het servicecentrum, de benodigde onderdelen zijn afgelopen week ook binnengekomen om de reparatie te kunnen voltooien. Zodra het toestel klaar is zal deze ook zo snel mogelijk worden teruggestuurd naar je.

Groeten,

Martijn

0 Likes
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties
Dankje
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TheMazeDammit, goedemiddag.

Als ik je gegevens erbij pak, zie ik staan dat je telefoon afgelopen weekend is teruggebracht 😇 Heb je vragen of hulp nodig dan hoor ik het ook graag van je.

Mijn excuses voor de vertraging!

Groeten,

Martijn

0 Likes
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties
Hoi Martijn.
Ja klopt, zaterdag istie weer teruggekomen.
Bedankt voor dit bericht en fijn dat je het in de gaten hebt gehouden.
Heb geen hulp meer nodig, dankje.
Enige feedback wat ik heb is dat ik het onnodig vond dat de telefoon gewist werd terwijl ik het in onderhoudstand had gezet. Lang leven de cloud :smiling-face:

Maar bedankt en fijne dag!