Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Coverscherm flip 4 wisselt

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2023 05:06 PM)
603 Weergaven
Nescio81
Apprentice
Opties
Ik heb constant dat mijn coverscherm wisselt van achtergrond. Ik kies dan bij de instellingen voor een mooie achtergrond en soms een dag later schiet deze automatisch in een ander coverscherm. Weet iemand wat ik hier aan kan doen.

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kan het zijn dat je perongeluk (bijvoorbeeld in je broekzak) het coverscreen aanraakt en ingedrukt houd waardoor deze de boel veranderd?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kan het zijn dat je perongeluk (bijvoorbeeld in je broekzak) het coverscreen aanraakt en ingedrukt houd waardoor deze de boel veranderd?

Nescio81
Apprentice
Opties
Dat zou wel kunnen.
Milenagomes
First Poster
Opties
Bij mij kan ik mijn achtergrond niet veranderen vanwege een fout in achtergrond en stijl.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

krijg je een bepaalde melding wanneer je het aan probeert te passen?

kun je hier een screenshot van bijvoegen?

Milenagomes
First Poster
Opties
Hier kunt u de melding zien die ik krijg als ik mijn achtergrond wil veranderenScreenshot_20231106_105129_Wallpaper and style.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Milenagomes, goedemiddag.

Lukt het je wel als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Milenagomes
First Poster
Opties
Hi MartijnK,

Ik heb uw advies gevolgd maar toch als ik mijn achtergrond wil veranderen geeft achtergrond en stijl een fout melding aan. Het heeft niet geholpen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Milenagomes, goedemorgen.

Lukte het je wel om de achtergrond te wijzigen in de Veilige Modus? De Veilige Modus zal het issue niet kunnen oplossen maar kan wel duidelijkheid geven of dit wordt veroorzaakt door een app van derden 😇

Een andere wat meer rigoureuze optie is om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Milenagomes
First Poster
Opties
Hi MartijnK,

Nadat ik mijn mobiel opnieuw opstarte in veilige modes, heb ik geprobeerd om mijn achtergrond te veranderen. Het is niet gelukt ik zou het wel opnieuw kunnen proberen.
0 Likes