10-10-2023 10:59 PM - bewerkt 10-10-2023 11:43 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-11-2024 11:50 AM
@badbert je kunt ook de onderhoudsstand aanzetten, dan hoef je niet alles te resetten!
op 21-11-2024 03:32 PM
op 22-11-2024 08:43 AM
Hallo @badbert,
Ik heb het nog even voor jouw nagevraagd. Je kan jouw toestel ook op Onderhoudsstand zetten voordat je het ter reparatie aanbied. Je hoeft dan niks te wissen. Zie de onderstaande link voor meer informatie.
Laat weten of je eruit komt.
Met groet,
Ajay
op 22-11-2024 10:00 AM
op 04-02-2025 02:17 PM
voor de samsung mensen:
kan ik mijn telefoon dus ook in service stand zetten? is dat genoeg?
ik vind het overdreven om mijn hele telefoon een factory reset te geven, puur om een nieuwe "sticker op het scherm te plakken". Kost me een hoop moeite en tijd, en dat terwijl daar de speciale service mode voor moet zijn toch?
overigens is bij mijn oude flip 3 (die mijn zoon gebruikt) de screen protector OOK weer los.... pffff. Daar zit geen garantie meer op, maar goed, die 25e betaal ik wel.
bijkomende vraag: wij wonen dicht aan antwerpen, kan ik ook een afspraak maken bij het service centre in het shopping center wijnegem (belgie) om onder garantie op mijn flip 5 de screenprotector te laten vervangen? (en gewoon zelf betalen voor de flip 3).
op 06-02-2025 11:25 AM
Hallo @badbert,
Dat is een goede vraag! Wanneer de moederbord niet hoeft te worden vervangen en/of het niet hoeft te worden geflashed is sercive stand goed. Je zou het vervangen van de screenprotector ook in onze Service Center in Wijnegem kunnen laten uitvoeren. Ik hoop dat jullie weer zo snel mogelijk weer volledig kan genieten van de beide Flips! Wanneer je nog vragen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
op 06-02-2025 11:32 AM
Top Ajay! Dank je wel!
Ik ga zsm even een dubbele afspraak inplannen De screenprotector van de flip3 van mijn zoon begon zelfs in het midden te breken/brokkelen en heb ik er dus helemaal afgehaald nu, anders was het zo einde oefening!
op 06-02-2025 06:27 PM
op 06-02-2025 06:59 PM
op 14-02-2025 10:07 AM
afspraken zijn gemaakt voor morgen in Wijnegem (BE).
wel een aantal dingen die me opvallen: via de NL site kan ik GEEN afspraak maken voor een BE store.
Via de BE site wel, maar als ik dan mijn adres gegevens invul, en selecteer dat ik in NL woon kan ik nog steeds geen NL postcode invullen, dan geeft hij nog steeds aan dat die niet goed is. Dus nu zonder letters gedaan, anders kon ik gewoon geen afspraak maken.
lijkt me nuttig dat jullie van samsung hier eens naar kijken, want dit is niet heel handig
ik ben benieuwd of alles lukt, ga er van uit van wel.
ga de telefoons NIET resetten, mijne kan ook niet, want dat is de sleutel voor mijn auto.
Zal service mode aanzetten voor ik naar binnen stap zoals aangeraden hier.
ik weet dat de flip 3 uit garantie is, al is er net een jaar geleden een nieuw scherm en scharnier in gegaan, maar goed, die protector betaal ik wel